/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Reservedel til Partner kædesav
Fra : data9715
Vist : 9814 gange
20 point
Dato : 19-10-07 17:12

Jeg har en Partner 351 kædesav.
Fjederen i slyngkoblingen er knækket.
Hvor kan jeg købe sådan en ny en henne?
Jeg synes ikke jeg kan finde nogle autoriserede forhandlere ligesom med f.eks Stihl og Jonsered.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-07 17:14
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-07 17:15
Kommentar
Fra : data9715

Dato : 19-10-07 17:18

Hej Teil
Nej, de fjedre du linker til er til afvibrering af saven, de har ikke noget med slyngkoblingen at gøre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-07 17:21

Har lytek det ene har de sikkert også andet.

Accepteret svar
Fra : bredker

Modtaget 30 point
Dato : 19-10-07 17:48

de har den her
et godt og stabilt firma , har selv fået dele derfra et par gange
http://www.reservedelen.dk/

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 19-10-07 17:54

[CITAT] [/http://www.tgkshop.dk/group.asp?group=84&sub=0CITAT]

For 1399,-kr. inc moms har du en ny 351 kædesav leveret

Kommentar
Fra : data9715

Dato : 19-10-07 19:50

Hvorfor give 1399kr når man rent faktisk kan få den i Bauhaus til lige under en tusse nu?
Men nu var det jo ikke en ny erstatningsmaskine jeg spurgte efter, det var en del til den gamle.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 19-10-07 20:53

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men på Fyn er der Rødme motor service,der har jeg købt min ecco og der ved jeg at, der er der ingen der går forgæves. Glenn har den eller skaffer den.
Jeg købte en slyngkobling til en anden KS. det blev omkring de 250,- jeg ved at han også servisere Partner. Har ikke lige på sittende røv hans nr. men rejser mig gerne, hvis du insistere,

Godkendelse af svar
Fra : data9715

Dato : 22-10-07 17:42

Tak for svaret bredker.
Jeg kontaktede dem og de kan skaffe delen selvom den ikke var listet på deres hjemmeside.
Tilmed fremsendte de en "eksploderet" tegning med alle spare part numrene på så delene er nemmere for mig at identificere fremover.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 22-10-07 17:45

selv tak
jeg har også kun gode erfaringer med dem