/ Forside/ Teknologi / Udvikling / SQL / Spørgsmål
10  smorch 260
newbie: redigering af database
Fra : Kasper_Hviid
Vist : 1040 gange
100 point
Dato : 11-10-07 18:13

Jeg har købt mig et webhotel på one.com, og er ved at oprette en phpBB forum
... Det gik dog lidt i ged, så jeg slettede skidtet.

Men hvordan får jeg adgang til databasen, og nulstiller skidtet der? Jeg har brugernavn og adgangskode, men ved ikke hvordan jeg kommer videre derfra ...

Kasper Hviid

Kommentar
Fra : SuperDelphi

Dato : 11-10-07 19:35

Har webhotellet ikke givet dig en separat adgang til databasen, eller i hvertfald en adgang til et administrativt værktøj, som også omfatter databasen ?

mvh
Poul-Erik
PE Programmering PC

Kommentar
Fra : Kasper_Hviid

Dato : 11-10-07 22:02

Næh, jeg kan i hvert fald ikke finde den .. Det nærmeste jeg kan kommer er under Advanceret > mySQL. Men det eneste punkt er "Ændring af MySQL-adgangskode".

Jeg har dog adgang til databasen via brugernavn og kodeord, men mangler noget software til at redigere i den.

Accepteret svar
Fra : SuperDelphi

Modtaget 100 point
Dato : 12-10-07 08:48

Hmm, lyder næsten som om det bliver nemmest, hvis du ringer til mig og eller sender dine adgangskoder til mig. Det burde være en opgave, som kan løses på meget meget kort tid og dermed gør jeg det naturligvis gratis.
mvh
Poul-Erik
PE Programmering PC
86 65 24 86 / pej@peprogrammering.dk

Kommentar
Fra : Kasper_Hviid

Dato : 14-10-07 15:55

@SuperDelphi: Tak for dit gode tilbud. Jeg er dog lige så meget intereseret at forøge min egen viden, altså at lære hvordan jeg selv gør det. Så vil jeg hellere se om der er nogen, der kan opgradere mig, så jeg selv kan klare opgaven.

Venlig hilsen Kasper

Kommentar
Fra : Kasper_Hviid

Dato : 15-10-07 00:15

Hey, det viste sig faktisk at one.com faktisk havde en online værktøj til at rode med databasen.

Jeg smider mine point mod SuperDelphi, og lukker tråden.

- Kasper