/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
overlocker
Fra : eln
Vist : 6560 gange
300 point
Dato : 11-10-07 14:51

jeg har fået en bordoverlocker foræret ,en eva royal 1034d ,men der var ingen brugsanvisning med og telefonnummeret, der står bag på maskinen, findes ikke mere,har ledt på nettet efter oplysninger ,men kan heller ikke finde noget der ,kan jeg være så heldig, at der er en kandubruger der ligger inde med en brugsanvisning, eller forslag til , hvor jeg kan finde en.

mvh eln

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-10-07 14:59

http://www.epinions.com/Brother_1034D_Sewing_Machines

Er vist lig med denne.
D.v.s. Brother kan måske hjælpe dig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-10-07 15:01
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-10-07 15:03

Og Brothers hjemmeside.
http://www.brother.dk/g3.cfm

Kommentar
Fra : eln

Dato : 11-10-07 16:28

har brother overtaget eva royal ? det der undrer mig ,er at min eva royal har samme nummer som en brother overlocker der er på en af de sider teil foreslog

eln

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-10-07 16:52

Det vides ikke, men royal maskiner finder du her.
http://www.royal-consul.dk/

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 300 point
Dato : 11-10-07 16:55

En manual til 1054 findes her
http://www.royal-consul.dk/pdf/1054.pdf

skriv til royal for manual til 1034

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 13-10-07 08:29

Hej eln

Det var nogle meget fine links som Teil fandt til dig
men jeg kan godt se at det ikke er helt den manual model du søger

men hvad skal du med den helt rigtige manual ??
det jeg mener er at mon ikke bare opgaven er at
du skal have trådt din eva 1034 til overlocksøm for første gang ??

hvis det er fordi du er nybegynder og ikke kender overlockmaskiner og hvordan man gør
så fortvivl ikke
til det er der andre veje end manualen
jeg har nogle ideer
fordi det er lidt sådanne når du har trådt en har du trådt dem alle

men så må du lige sige til
så vil jeg godt prøve at hjælpe dig

hilsen
MissBe

Godkendelse af svar
Fra : eln

Dato : 13-10-07 10:12

Tak for svaret Teil.
det er en maskine jeg har fået på hånden ,og vil så forære den videre til min datter ,der ikke er vandt til at sy på overlocker ,derfor min jagt efter den rigtige brugsanvisning ,teils forslag til 1054 ligger så tæt på ,at den sagtens kan bruges ,jeg har selv en fabriksoverlocker ,tak også til forslaget fra missbe

mvh.eln