/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
STALKER
Fra : Ronnijensen
Vist : 548 gange
20 point
Dato : 07-10-07 22:01

jeg har købt en stalker, som jeg har sæt powerluft filter på, men jeg skal have skiftet dyse men ved ikke helt hvilken.
Da jeg købte den var der pillet alle begræsninger + denne udstødning : TOP PERFORMANCES POWERED. Så ham der havde den før, har nok skiftet dyse til en større. Men så er spørgsmålet hvilken dyse jeg skal have nu når jeg sætter powerluft filtert på. Mener det er 72 dyse der er på nu.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 30 point
Dato : 07-10-07 22:25

78-82

Godkendelse af svar
Fra : Ronnijensen

Dato : 07-10-07 22:35

Tak for svaret pallebhansen.