/ Forside/ Teknologi / Udvikling / CSS / Spørgsmål
10  ME.alexan.. 100
Min div fungerer ikke i IE !!!
Fra : nuttaphon15
Vist : 304 gange
100 point
Dato : 07-10-07 21:08

Jeg er ved at bygge en side op i .div. Det hele fungerer, som det skulle være på firefox, men ikk i IE

ER der nogen der kan hjælp??

Here er link : http://www.nuttaphon.dk/royalbrunch/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-10-07 21:22

Citat
Jeg er ved at bygge en side op i .div.

????????

Intet på siden virker, har du uploadet alle filerne.
PLUS BILLEDER.

+ Jeg syntes, at hvis det er et billede, eller flere du vil have i boksen
burde du justere STØRRELSEN.
Eller i det mindste, så man selv kan JUSTERE højde+ bredde

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-10-07 21:31

Der er intet som virker i min Firefox, et billede øverst og nogle link neden under, men der sker intet ved at klikke på dem, kun en stor sort boks nederst, uanset om jeg klikker på Startside eller Opskrifter eller noget andet, det ligner ne ommer

Kommentar
Fra : nuttaphon15

Dato : 07-10-07 21:35

hov.. jeg har glemt at tilføjet at det er menu'en der ser anderledes ud på IE. Hos mig er den glemt under den sort box. den sort box skal jo gerne komme efter menuen..

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 07-10-07 21:44

Citat
Jeg er ved at bygge en side op i .div.

... og hvad er det???

Annuller spørgsmålet
Fra : nuttaphon15

Dato : 07-10-07 22:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål