/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Fleksjob
Fra : flexiline
Vist : 731 gange
20 point
Dato : 21-09-07 21:19

Hej alle
Er der nogle derude der kender en god side at søge flexjob fra. Jeg er i flexjob men vil gerne have et nyt job.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 21-09-07 21:22
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-09-07 22:45

AF

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-09-07 07:29
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-07 11:59

Ja eller Jobindex... lav sel dine søgninger - her "kun" på Flexjob
http://www.jobindex.dk/cgi/jobsearch.cgi?supid=&subid=®ionid=&q=Flexjob&allowall=1

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 22-09-07 12:08

Hej

Jeg ved godt der bliver spurgt på en side, men du kan også spørge på kommunens flexkontor. Måske har de noget liggende, eller de kan kontakte dig, hvis der kommer noget interessant til dig.

Det var sådan min mand for nylig fik nyt flexjob.

Venlig hilsen karenD

Godkendelse af svar
Fra : flexiline

Dato : 06-10-07 09:58

Tak for svaret dova. det må man sige var kort og kontant men meget brugbart.

Kommentar
Fra : nibenit

Dato : 27-02-08 19:11

kontakt kommunens jobkonsulent - du kan kun søge indenfor de rammer du er godkendt til.