/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Han ser for meget porno..
Fra : Kit1986
Vist : 1046 gange
20 point
Dato : 20-09-07 18:24

Okey, mig og min kærestes eneste problem er at jeg syntes han ser for meget porno. Han ser det hele tiden, stort set hver dag. Han vil hverken slette det, skrue ned eller noget som helst.
Jeg skal bare acceptere det, det er den eneste løsning. Jeg har virkelig et problem. Føler mig ikke tilstrækkelig nok, på trods af han siger jeg er.

Burde jeg skride?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-09-07 18:32

Lad ham glo.

Kommentar
Fra : rense

Dato : 20-09-07 18:37

alle ser sku da på sådan noget.
Du kan da bare købe et headset til ham?
så kan du da ikke høre noget

Kommentar
Fra : Kit1986

Dato : 20-09-07 18:40

Så meget?

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 30 point
Dato : 20-09-07 18:41

Ja rimelige primitive kommentarer (fra primitive personer??).

Spørg ham hvorfor han ser det og hvad det er han får ud af det siden han skal se det så ofte.

Kommentar
Fra : Kit1986

Dato : 20-09-07 18:42

jeg har seriøst prøvet alt, tror du jeg kommer herind og skriver det her hvis ikk jeg seriøst følte mig magtesløs?

Godkendelse af svar
Fra : Kit1986

Dato : 20-09-07 18:42

Tak for svaret pve.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-09-07 19:39

Citat
(fra primitive personer??).

Jamen så velkommen

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-09-07 23:35

Til Teil - og evt. andre... (og da ikke mindst Kit1986)
Lige til orientering, så har jeg aldrig set en pornofilm... og kunne da ikke drømme om at gøre det i et parforhold. Jeg er nok snerpet og gammeldags (og dog mand....), men jeg vil sidestille det med en form for utroskab.

Kommentar
Fra : Kit1986

Dato : 24-09-07 14:47

.. Jeg ved fyre ser på porno.. Men jeg bli'r sur over det.. Jeg lægger sku' da ikke og fyre den af til alle mulige andre fyre.. Føler han er ret ligeglad med mine følelser, og tror den er kommet derhen til og væk fra pornoen..
Idet han siger at han ikke forstår hvad jeg mener og aldrig kunne finde på at slette sir porno..

Så valgtet var a jeg skulle acceptere det eller skride.. Hvilket jeg ikke syntes er fair. Jeg ville ændre verden for hans skyld, hvis jeg havde muligheden. Men her vil han ikke ændre en "simpel" ting som ville løse mange skænderrier.

Kommentar
Fra : jannimus

Dato : 01-11-07 16:20

Min kæreste og jeg ser porno sammen - jeg er meget kræsen, men noget tænder jeg altså på.
Hvorfor deltager du ikke med ham.

Hver mand - sin hobby eller hvad det hedder

Det er måske det bedste for ham og hvis så du kunne være med, så bliver det endnu bedre, især hvis du ved hvad det er han godt kan lige ved porne (skolepigeuniform, 3kant osv) og så gør hans fantasier til virkelighed sammen med dig. (så kan det også være det ikke er så spændende at kigge på for ham bagefter - og måske syntes du at det er mere spændende end du gør nu)

Vær frisk - hver med på den... hvis han derimod skubber dig til side fordi han vil have filmen for sig selv og ikke tændes af dig - så er der noget galt vil jeg mene - så er han ikke interesseret nok og så er det bare ud af klappen

Kommentar
Fra : Rosalill

Dato : 03-04-08 20:03

At han stiller det op på den måde, viser måske at han er presset op i en krog af dine frustraationer over hans kiggeri.

Bliver du tilfredsstillet når I har sex? Får du sex i den mængde du ønsker at få det? Det skal du selvfølgelig ikke svare på, men overvej det med dig selv. Det kan jo være en rimelig årsag til at det genere dig.

Alle mennesker har ret til egen sexualitet hvis ikke de skader andre med det. At han ønsker at se film og du ikke vil, betyder at I har forskellige behov. Sådan er livet.
Kunne han have sin egen indgang på computeren som du må respektere er hans privatliv? Du behøver ikke at deltage i hans kiggeri, hverken direkte eller indirekte. Det må han respektere.
Et alternativ kunne være at I selv laver nogle film, som han kan nyde med sig selv.

Men at stille krav om hvad han må og ikke må, det skaber vist kun konflikter.

At du ikke føler dig tilstrækkelig, er dit problem, ikke hans. Den må du tage på dig og arbejde med, det er ikke andres opgave. Han har jo sagat at du er dejlig og han er tilfreds med den sex i har.

Det er ikke min mening at neglicre dit problem, men at gøre dig opmærksom på hvad der er dit og hvad der er hans.

Hilsen Rosalill

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 03-04-08 20:26

.

Kommentar
Fra : Michelle-jl

Dato : 10-08-08 20:57

Kan overhoved ikk se en grund til du skulle skride? :o
Det porno, det vulgært, overdrevet og unaturligt. Selvom du ikk tænder på det, så gør han.
Fx hvis du tændte på sm? Sådan har jeg det med det?