/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
om mit spørsmål
Fra : zobidi
Vist : 415 gange
20 point
Dato : 20-09-07 17:53

Hej
jeg har stillet spørsmål under pc,men jeg kan ikke finde mit spørsmål igen.jeg har stillet det to gange, og når jeg gå under ubesvaret spørsmål, eller besvaret kunne jeg desværre ikke finde det igen.
med venlig hilsen
zobidi

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-09-07 17:55

Noget har du gjort forkert.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-07 17:56

Det eneste spørgsmål, du har stillet på kandu er dette.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-07 17:59

Da du er bruger fra d.d. og ialt har haft 20 point til et spørgsmål, så kan dette kun være det eneste, spørgsmål, der er blevet registreret.

Men stil spørgsmålet i denne tråd, der er sikkert en eller flere brugere, der kan svare dig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 18:02

Ja - lad os høre spørgsmålet

Kommentar
Fra : Palmen

Dato : 20-09-07 18:04

Det er i hvert fald lykkedes dig at skrive et indlæg nu.

I morgen får du 20 nye point når du logger på - så prøv da at skrive et nyt spørgsmål.

Held og lykke med det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-07 18:23

Og hvis du gerne vil have spørgsmålet oprettet under den rette kategori, kan du ændre din status til superbruger og få 200 point at spørge løs for.

Du kan læse ude til venstre ude i menuen<- kom godt igen -

Velkommen til kandu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-07 18:24

Ha ha -igen - er selvfølgelig i gang

Kommentar
Fra : zobidi

Dato : 20-09-07 18:33

Hej
Jeg har problemer med min pc, at under instalation af en software fik problemer med pc,hvor min pc begynder, at genstarte af sig selv, under fejlmeddels fik jeg at vide, at jeg skal gå under fanen køre skriver msconfig, og finde ud af det, at hvor jeg har konflikt. Det gjorde jeg ,men intet hjalp.
jeg har sletet min pc, og startet helt forfra,men alligvel intet.jeg kan se, at det er skærmkort jeg har problemer med.jeg har prøvede, at hente filen fra min pc support min pc hedder fujitsu siemens,men når jeg skal hente filen få jeg denne meddels, at den hardward findes ikke på min pc, selvom det er det. jeg kan få filen til min lyd kort uden problemer. jeg ved simplhen ikke hvad jeg skal gøre. jeg har sletet min pc mange gang men intet det hjalp.hvad skal jeg gøre med min skærmkort, og betyder tredjeparts problem.
jeg håber jeg kan få hjælp.
med venlig hilsen
Zobidi

Kommentar
Fra : zobidi

Dato : 20-09-07 18:36

Hej
jeg gik under pc og tilvenstre stå pc, og efyter klik på det skrev jeg mit spørsmål.hvad har jeg gjort forket.
vh
Zobidi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-07 18:39

Jeg tror, du har glemt at trykke på send.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-07 18:45

http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=109852

Nu har jeg henvist til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-09-07 18:47

Det er nok en hardwarefejl, feks. at dit skærmkort ikke er trykket ordentlig ned i rækken som sidder på bundkortet, derfor kan hardwaren ikke findes af programmet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-09-07 11:39

zobidi >

>>jeg sletter min comp<<
Er det sletter partitionen og opretter en ny som du så formaterer (ej hurtig format)

Har du både indbygget skærmkort og et kort der er sat i.

Har du en CD som passer til din comp. (den kan hedde motherboard / utility)