/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
godt 32" ldc m/indbygget dvd ?
Fra : solling
Vist : 2259 gange
300 point
Dato : 20-09-07 16:25

hej hej
jeg skal ud på det store elektronikmarked og finde en godt lcd tv til min mand til hans fødselsdag.
han ønsker sig et 32" og det er jo ikke noget problem men det SKAL være med indbygget dvd. vi er begge MEGET trætte af at have dvd stående med div. ledninger da vi har huset fyldt med børn og dyr.....så hvor hulan finder jeg et 32" i ordentlig kvalitet med dvd i ????
alle dem jeg har fundet er 26" eller mindre og er meget billige mærker og det er jeg ikke interesseret i ...hmmmm stort problem....

så altså jeg ønsker et link til et: 32" lcd med indbygget dvd i god kvalitet -)

på forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-09-07 16:30
Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 16:55

http://www.dan-detail.dk/product.asp?product=130

Amitech....

Der er ikke så forfærdelig mange at vælge mellem når det skal være med indbygget DVD.....

Kommentar
Fra : solling

Dato : 20-09-07 16:56

puha i wish......det er godt nok lækkert men dog nok i overkanten af hvad jeg vil smide efter en "dummekasse"
jeg skal måske lige præcisere mine krav lidt.... med god kvalitet mener jeg bare at jeg ikke er interesseret i et knaldtilbud fra aldi på medion el lign

håber det hjælper lidt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 16:59

Citat
knaldtilbud fra aldi på medion el lign

Og hvorfor ikke det

Medion laver udmærkede varer

Og Aldi sælger dem billigt

Kommentar
Fra : solling

Dato : 20-09-07 17:04

hmm amitech og medion...det er lige netop det jeg har hørt at jeg skulle holde mig fra.....

men hvorfor er der ikke så mange der laver dem med dvd i...er det noget skrammel eller hvad......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-07 17:32

Vi har efterhånden købt flere Medion produkter, og alle har virket upåklageligt, den sidste bærbare havde dog en virus med i købet.

Jeg ville ikke betænke mig ved at købe et Medion tv.

Jeg ville foretrække at købe tv'et uden dvd, i tilfælde af at enten atv eller dvd går i stykker skal man undvære begge dele ved en rep, men sådan er vi jo så forskellige

Accepteret svar
Fra : chicapigen

Modtaget 300 point
Dato : 20-09-07 17:35
Kommentar
Fra : Boardgear

Dato : 20-09-07 17:38

Citat
hvorfor er der ikke så mange der laver dem med dvd i...er det noget skrammel eller hvad......

- Nej, det er fordi det ikke er så udbredt med inbygget dvd i et stort tv (30"+)
for det meste ser man mange tilbud på fjernsyne med inbygget dvd i bilka på en lille 17" skærm eller lign. - det er efter hvad jeg har lært, kun små firmaer som sælger med inbygget dvd (måske ikke lige B&O ;-] ) fordi firmaerne tjener mere på eksterne afspillere ..

"Ned i skærmformat eller op i pris"

/Steffen..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 17:45

Citat
hmm amitech og medion...det er lige netop det jeg har hørt at jeg skulle holde mig fra.....

Tro ikke på alt hvad du hører - heller ikke her

Men begge laver nu udmærkede produkter....

BTW

Jeg kender flere der bander over deres B&O produkter - men det er næppe produkterne der fejler noget

Kommentar
Fra : solling

Dato : 20-09-07 18:25

chicapigen
dit bud er super godt..... har lige læst en anmeldelse af det og det skulle være et rigtig godt tv.....
det eneste der er galt er at der ikke er sådan en tuner.......???? hmmmm hvad er det og hvor vigtig er den ????

Kommentar
Fra : solling

Dato : 20-09-07 19:52

LIGE EN EKSTRA OPLYSNING...DER SKAL SKULLE KUNNE KOBLES PC TIL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 19:53

Det kan der til ALLE idag.....

Kommentar
Fra : solling

Dato : 20-09-07 20:58

OK
NOGEN DER VED NOGET OM DET DER TUNER HALLØJ.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-07 21:03
Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 21-09-07 09:48

hejsa. nej det ser ikke ud til at der er indbygget tuner i det link jeg sendte, tuneren skal du bruge når der bliver sendt digitalt og det gør de vist nok over det meste fra 2009, men hvis det er kan du godt købe en løs tuner og sætte til . jeg kan umiddelbart ikke finde en der både er indbygget dvd og dvbt tuner. men jeg leder da gerne vidre

venlig hilsen chicapigen

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 24-09-07 19:14

Tak for svaret chicapigen.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 24-09-07 19:53

selvtak

venlig hilsen chicapigen