/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
USB-enhed med optaget plads
Fra : zhogun
Vist : 602 gange
100 point
Dato : 18-09-07 09:26

Jeg har en USB enhed på 1 gb (996 mb), men når jeg går ind i dets funktioner ser jeg at der kun er 525 mb ledig plads. man skulle derfor umiddelbart tro der ligger noget på enheden, men jeg kan ikke se nogle filer eller mapper når jeg åbner enheden.
Har derfor det problem at jeg går glip af 470 mb som er fyldt op med et eller andet som ikke kan ses. kan det problem løses?

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 18-09-07 09:29

Formater skidtet

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-09-07 09:32

NB: Det kan være skjulte filer. Gå i din computers indstillinger, og vælg at vise skjulte filer.
Skriv evt. vis skjulte filer i hjælp (F1) og følg vejledningen, men siden du åbentbart ikke ved hvad det er/kan være, så formater din USB enhed (pen). Højreklik på enheden og vælg formater.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 18-09-07 09:39

Den være blevet formateret som andet end FAT32, F.eks NTFS og så ligger der nogle skjulte filer (System volume).
Skal formateres som FAT32 !

Godkendelse af svar
Fra : zhogun

Dato : 19-09-07 10:05

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-09-07 10:08

Velbekomme... og takker for points