/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
Font maker søges
Fra : hexidestrid
Vist : 804 gange
20 point
Dato : 17-09-07 17:33

Hej.... Er der en her som kan tegne en font til mig.... Jeg har mit firma logo og vil gerne have lavet en skrifttybe så jeg kan skrive skildte osv med samme skrift som mit logo..

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 20 point
Dato : 17-09-07 18:05

Når du har et logo med den rigtige skrifttype - så er det da bare at fortsætte med den skrifttype som logoet indeholder.

Har du ikke selv har skrifttypen, så spørg dem der har lavet logoet for dig hvad skrifttypen hedder - så vil du sikkert kunne købe skrifttypen eller endog være heldig at kunne downloade den gratis.

At lave en skrifttype, er ikke så ligetil som du måske tror, men til gengæld dyrt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-09-07 18:39

For lige at opdatere___
findes det ikke her, SÅ ER DU PÅ DEN.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=10000+fonts&meta=

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-09-07 18:42

Bortset fra det, tager det ALT for lang tid, at lave en font.

Så prøv dig frem på linket.

BTW

VÆR OPMÆRSOM PÅ___

SELV OM DER STÅR FREE/ ? WARE
ER DET IKKE SIKKERT DU MÅ BRUGE DEM, til dit foremål.
Så koster det penge, at købe licensen.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-09-07 18:43

Citat
SELV OM DER STÅR FREE/ ? WARE

På deres hjemmeside ALTSÅ.

Kommentar
Fra : hexidestrid

Dato : 17-09-07 18:52

hej tak for svarenede.... jeg har selv tegnet skrifttypen, men har den kun på parpir...

Godkendelse af svar
Fra : hexidestrid

Dato : 17-09-07 21:11

Tak for svaret bentjuul.