/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
baby born strikke opskrifter
Fra : jettemichael
Vist : 17581 gange
100 point
Dato : 16-09-07 16:00

er der nogle der harnogle opskrifter på babyborn strikkeopskrifter har selv mange men kan tage kopier

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-07 16:42
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-09-07 12:23

Jeg har et helt læs - på cd-rom - har selv scannet det hele ind, med indholdsfortegnelse og jeg ska' gi' dig

Du kan få en kopi for 50 kr. plus porto (to cd'er)

MosterHanne

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 14-10-07 10:10

HEJ MOSTER HANNE MIN COM ER EN GAMMEL SVEND DEN KAN IKKE TAGE CD ROM ELLERS TAK FOR TILBUDET MVH JETTE

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-07 10:45

Så opret dig gratis på www.rokken.dk der er mange gratis opskrifter så vidt jeg kan se

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-10-07 11:45

Nemmerlig Nordsted1!

Der er jeg også medlem.

Jeg kan maile indholdsfortegnelsen til dig, hvis du har noget bestemt, du søger.

Så kan jeg udfra det, maile de få opskrifter, det måske drejer sig om.

Kommentar
Fra : lynogtorden53

Dato : 06-11-07 07:54

jeg har en hel mappe med opskrifter både på baby born og barbie både sy og strik jeg kan sende til dig bruger dem ikke mer mine piger er voksne nu så hvis det har nogle intresse så sig til

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-07 08:45

lynogtorden, det er godt nok et meget flot tilbud du kommer med.

Men jeg sidder og tænker på (jaa det kan godt lade sig gøre) hva' nu hvis du en dag får børne-
børn, så kan det være du fortryder at du har givet det hele væk??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-11-07 13:26

Liiige min tanke, Nordsted1 - det vil da være synd!

Kommentar
Fra : lynogtorden53

Dato : 06-11-07 13:39

jeg har børne børn drenge lol og jeg har kopier af det jeg vil have gemt så hvis du vil have det er det dit

Kommentar
Fra : lynogtorden53

Dato : 06-11-07 13:40

men søger stadig en strikkeopskrift på rak sokker til herre på 2 pinde men er blevet væk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-11-07 17:50
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-07 17:54

Lynogtorden prøv om du ændre disse opskrifter til en herrerak sok

http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=103&d_id=5&lang=dk

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 06-11-07 19:13

lyn og torder53 jeg vil gerne købe de opskrifter du har på babyborn opskrifter mvh jette michael

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 06-11-07 19:15

lyn og torden53 kan du ike skrive til mig på min email ke-mi-re-sa@hotmail.com

Kommentar
Fra : lynogtorden53

Dato : 06-11-07 22:59

hej jette du skal ikke købe dem du kan få dem skriver til dig på email så jeg kan få din adresse

Kommentar
Fra : lynogtorden53

Dato : 06-11-07 23:06

tak for svar angående sokker men ville meget gerne have en der svare til pinde 4 det kan jeg ikke rigtig finde nogle steder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-07 23:17

lynogtorden, kan du ikke bruge maskeantallet herfra?? http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=103&d_id=26&lang=dk

Kommentar
Fra : lynogtorden53

Dato : 06-11-07 23:20

nej for det skal helt være på 2 pinde kan ikke styre de 4 5 pinde ggg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-07 23:23

Jeg tror nu godt du kan finde ud af at strikke dem på to pinde, du tager maskeantallet fra den ene opskrift, og ser fremgangsmåden på den anden, selvfølgelig skal du lige sørge for at det kommer til at passe sammen, men det ka du nok hitte ud af.

Elles så gå ind på siden og se om der er flere opskrifter