/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Kreditcard modul (gateway)
Fra : 2100
Vist : 396 gange
50 point
Dato : 16-09-07 12:45

Nogen som kender til hvor man kan hente/downloade et dankort modul til install. på sin egen hjemmeside.

Dankort modulet skal virke på den måde at man selv indtaster beløb som skal betales.

Har i forvejen et dankort modul kørende på en webshop, men her indtaster man ikke selv beløbet ved køb af en vare.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-07 13:07

Citat
Dankort modulet skal virke på den måde at man selv indtaster beløb som skal betales.

Hvad er formålet....

Vil du lave en hæveautomat.....

Kommentar
Fra : ajuul

Dato : 16-09-07 14:18

Dandomain har et særligt betalingsmodul, som man selv kan "programmere" ved hjælp af en såkaldt "tunnel": At ens eget php-modul indlæses gennem Dandomains betalingsmodul.
Således kan man bede brugeren selv indtaste beløb, og man kan gemme Dankort-data i en cookie på brugeren computer osv. (bemærk dog, at Amazon.com har patent på sidstnævnte... ja, man tror det er løgn).
Prisen er omkring 1.000 kroner pr. år så vidt jeg husker.
Jeg skal gerne hjælpe dig, hvis du vælger at acceptere dette svar.

/ajuul

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 16-09-07 14:34

Hej ajuul

Dit svar lyder meget fornuftig. Nu er det sådan at jeg bruger wannafind og deres søsters selvskab med sikker side.

Det som jeg vil er at indsætte en ekstra betalingsmodul på min webhotel, hvor man selv kan indtaste beløb for betaling til sin konto.

Hvis det er noget som du er meget inde i og også kender til php hører jeg gerne fra dig.

Kommentar
Fra : ajuul

Dato : 16-09-07 15:09

Dandomains Dankort-løsning er uafhængig af web-hotel.
Har du allerede en PBS-indløsningsaftale?
Jeg har selv en web-butik og har programmeret den - og Dankort- løsningen - i PHP.
/ajuul

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 16-09-07 15:53

Hvad er formålet....

Vil du lave en hæveautomat.....

refi : denne kommentar fik mig til at grine højt , den var god - dagens joke

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : ajuul

Dato : 17-09-07 22:07

Dét du foretager dig i Dandomains løsning er:
(Download eksemplet i http://help.dandomain.dk/PayNet/DK/ -> Kreditkort over SecureTunnel)

På side ex1php.php indsættes i formen et felt af typen "text", hvor man indtaster beløb.
Når man herefter trykker på Send-knappen ryger man via en tunnel fra Dandomain til siden ex2php.php, hvor Dankort-data indtastes og sendes.

Beløbet kan herefter - via et ordrenummer - hæves på Dankortet.

Med venlig hilsen

ajuul

Annuller spørgsmålet
Fra : 2100

Dato : 07-10-07 16:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål