/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Billigt Reservedele????????
Fra : pk2dk99
Vist : 1212 gange
100 point
Dato : 16-09-07 00:47

Hej
Jeg har et spørsmål ang af reserve dele priser.
Har billigt priser til reserve dele Opel, Mazda eller peugeot?????
Venligst svar mig hurtig som muligt da jeg skal køb bil på mandag.
Mange tak
mvh

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 16-09-07 01:09

Hej pk2dk99!

Det er skam ikke let at svare på da, der ikke står noget om en mulig model & en ca. årgang på de tre bilmærker du nævner i dit spørgsmål.

Der er jo forskel på om du skal lede efter billige reservedele til en nyere eller en ældre bil model.

Er det nye eller brugte reservedele du er på ud kik efter?

Tri

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 16-09-07 05:54

Jeg har set en opel vectra 1,8 1998, mazda 626 1,8i, 1998, pegeout 1,8 , 406 .

hvilken er bedste til billige reserve dele? nye reserve dele.
tak

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 16-09-07 07:06

Det kan da ikke vælte ens budget, om det er billige eller dyre reservedele. - Det må da være vigtigere at købe en bil som ikke går i stykker, altså så måske en der er billig i drift, og der vil jeg mene at Mazda har en god chance. Såsom dæk, og andre sliddele er ens ved alle biler.
Jeg mener hvis du udelukkende køber bil,"for billig reservedele" så er du galt afsporet.
Det forudsætter også at du taler om biler der har gået ca. lige mange kilometer. Men min erfaring med Peugeot, er at der forekommer mange småærgrelser, når der kommer nogle år på bagen, men også der er folk forskellige, for nogen kan køre med en bil som rasler af sted.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-09-07 08:33

En ung mand kiggede på brugte biler og bestemte sig for
en mazda. Til vores store overraskelse siger forhandleren,
nej den vil jeg ikke anbefale, reservedele er for dyre.
Og det er ikke engang løvn.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 16-09-07 08:35

Generelt er opels reservedele let tilgængelige,
på tanken, kiosken, brugsen, så har de opel dele.
Og til en rimelig pris.

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 16-09-07 08:36

Mange Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-09-07 08:38

Velbekomme.
Og med en 13 nøgle kommer man langt
når en opel skal repareres.