/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Varekurv i PHP
Fra : linux-man
Vist : 751 gange
500 point
Dato : 11-09-07 09:20

Nogle er især vilde med OSCommerce og andre "færdige" systemer, men hvad er egentlig bedst, hvis man gerne vil kunne integrere det uden alt muligt tilbehør? Altså intet flash, ingen javascript - ren PHP...

På forhånd tak for svar.

--
Med venlig hilsen

Henrik Blunck
www.tjenfritid.dk - www.findaround.eu - www.ad4life.eu
www.blunck.dk - www.polblog.dk - www.salgstekst.dk

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 500 point
Dato : 11-09-07 12:36

Smart måde at få udbredt sit budskab og samtidig få hjælp til forretningen

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 11-09-07 12:54

Jeps. Men omvendt var der ingen der sagde løsningen ikke måtte komme fra en forhandler som f.eks. havde en løsning i PHP. Derfor skrev jeg ikke gratis, og føler egentlig det på dén måde giver alle en fair chance.

Desuden er der så i hvert fald en mængde points som ikke er nær så fedtet som de 10 point nogle tilbyder, og derefter aldrig lukker spørgsmålet, vel?

Carpe diem!

Kommentar
Fra : præceptor

Dato : 12-09-07 11:00

linux-man:
Citat
Desuden er der så i hvert fald en mængde points som ikke er nær så fedtet som de 10 point nogle tilbyder

Ja, det argument kan du bruge i et kommercielt miljø, når der vel at mærke er tale om rigtige penge. Men, jeg tror ikke du kommer ret langt med nok så mange kandu.dk point hos Ferrari forhandleren henne på hjørnet. Prøv en gang.

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 19-09-07 10:55

Preceptor har delvis ret, men glemte så også:

=== citat ===
Men omvendt var der ingen der sagde løsningen ikke måtte komme fra en forhandler som f.eks. havde en løsning i PHP. Derfor skrev jeg ikke gratis, og føler egentlig det på dén måde giver alle en fair chance.
=== citat slut ===

Så en forhandler kunne også hive et produkt hjem til et salg. Men ok. Det ender vel med OSCommerce eller et andet CMS. Gider ikke sidde og programmere hele varekurven....

Tak for interessen. Lukker nu.

Godkendelse af svar
Fra : linux-man

Dato : 19-09-07 10:56

Tak for svaret refi. Jeg takker for rosen, og savner dog stadig en indkøbskurv, men må i gang....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-07 11:09

Selv tak.....