/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
øjne
Fra : joker138
Vist : 2300 gange
100 point
Dato : 05-09-07 17:48

laser behandling af øjne ? .hvor og hvor dyrt er det og er det nogle man kan stole på. at det ikke bare er en fusker, man skulle jo gerne kunne se igen bagefter.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-07 17:52

det kommer meget an på hvad dine øjne skal udsættes for - hvorfor spørger du ???

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 05-09-07 18:43

mener du laseroperation.

Kommentar
Fra : joker138

Dato : 05-09-07 19:03

ja det er det jeg mener laseroperation

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-09-07 19:06

Tal med din øjenlæge om det, og lad øjenlægen råde dig om laseroperation.

//bentjuul

Kommentar
Fra : joker138

Dato : 05-09-07 19:14

nu er det nodt nok ikke nig selv men ved kommeren har snakkede med lægen og blevet henvist til en øjnelæge i sverige men prisen er 16.500 kr jeg har været på nettet og set at det kan gøres billiger i danmark men jeg kan bare ikke lade være med at tænke om det nu også er en fusker til de priser som er næsten halv pris af det vil koste i sverige

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 05-09-07 19:54

Jeg kender ikke noget til priser (eller årsager herfor), men fækger spændt med, fordi jeg selv har tænkt på at få det gjort - hvis jeg tør...!

Men jeg fandt et spændende link: http://www.joachim.dk/lasik.htm

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-09-07 19:59

Har det noget med ventetid at gøre når han henvises til sverige?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 05-09-07 20:07

Næppe...

Tandlæger koster jo også meget mindre i Sverige. Det er nærmere noget med omkostninger, moms m.v. Og måske mindre griskhed...?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-09-07 20:09

Han siger jo at det er billigere i DK.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 05-09-07 20:18

Ups...

Det var bare ikke det, som jeg fik indtryk af, da jeg googlede efter det...!?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-07 20:44

nu kan jeg altså ikke lige finde ud af om det er omgivelserne omkring øjnene eller selve øjnene - og hvad grunden er - det kunne jo hjælpe nogen til evt besvarelse

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-09-07 20:46

Det undrer mig også at det skulle være billigere i DK.
Men kursgevinsten på 20% ca skal vi lige ta med.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 05-09-07 22:50

Der er mange ting man kan operere for i øjnene med laser.
Jeg er blevet opereret to gange med laser. sygdommen hedder amd det blev fortalt mig at det kostede 300.000 kr pr gang-
Grunden til operationerne var at jeg mistede synet - det hjalp ikke jeg har mellem 5 og 10 procent syn tilbage
Men det du spørger til må være en helt anden sygdom. held og lykke med det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-09-07 13:06

Grå stær, det kan passe med prisen.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-09-07 14:07

hvad for en pris?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-07 14:12

laserbehandling i dk for - for eks grå stær er gratis og foregår ambulant !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-07 14:13

joker138 hvad med at fortælle hvad det er for en operation ????

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 06-09-07 15:12
Kommentar
Fra : joker138

Dato : 06-09-07 17:53

ved kommen er nærsynet. Jeg har set to priser på nettet. en i Odense 10.500 og en i københavn 9,500 og den vedkommen har fået adresse på i sverige skal havde 16.500, jeg så en anonsse syd på 12,500

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-07 19:00

hmm lyder som om den der har henvist har interesse i den klinik i sverige - det sker jo

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 06-09-07 21:45

Når man googler, så kommer der mange betalte links, som ser danske ud, men som er i Sverige...

Det er nok en læge med økonomisk interesse i at sende folk til Sverige.

Kommentar
Fra : joker138

Dato : 07-09-07 11:48

jeg kan forstå at der er ingen der har dårlig erfaring med dårlige øjnlæger så man kan være tryk med hvem man vælger.

Godkendelse af svar
Fra : joker138

Dato : 16-09-07 10:40

Tak for svaret pallebhansen.