/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Racerbane
Fra : 86999984
Vist : 1164 gange
113 point
Dato : 03-09-07 10:06

Jeg håber nogen kan hjælpe mig.

Min datter ønsker sig en racerbane i fødselsdagsgave, ja jeg ved godt at det måske mest er til drenge, men hun er altså til sådan nogle ting, men jeg syntes ikke jeg kan finde det hun gerne vil have. Det skal være en bane hvor man styrer bilerne (ligesom man styrer de fjernstyrede biler) jeg ved ikke om det hedder en remote, men jeg håber I forstår hvad jeg mener. Jeg har været i BR og prøvet på nettet, men desværre uden held. Hun bliver 5 år.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-09-07 10:54

Prøv engang at se på denne annonce fra den blå avis... sådan en fisher price racerbane havde min den yngste

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=51211388

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 03-09-07 12:18

Jeg har aldrig set en bane til (rigtigt) fjernstyret biler (og tror ikke det findes)
Jeg har til gengæld set baner, med 5 spor, hvorpå der kørere 2 biler. Man kan således (fjernbetjent) skifte mellelm hvilket spor man vil køre i. Er det sådan noget du tænker på ?????

MVH

Kommentar
Fra : 86999984

Dato : 03-09-07 12:23

Ja Viskinge, jeg tror det er sådan en jeg tænker på. Hun vil gerne sidde med en fjernbetjening og styrer bilen, så det må vel være noget i den retning... hvor har du set den henne??

Hej

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 03-09-07 12:37

Kan godt lide dit svar: jeg tror det er sådan en jeg tænker på.

Jeg ved da i hvert tilfælde da ikke hvad du tænker på !!!!!

De dukker op nu og da, især op til jul.
Det er en af de her ting, man ved findes, men de er aldrig i butikkerne, når man lige står og skal bruge dem. Vi har selv haft en af dem, men solgte den, da børnene ikke gad den slags mere.

MVH

Kommentar
Fra : 86999984

Dato : 03-09-07 12:41

Jamen jeg skal jo bruge en til den 30. september hvor min datter har fødselsdag, så hjælper det jo ikke meget hvis jeg først kan få den til jul...

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 03-09-07 12:50

UHA-UHA

Alle disse specielle ting, skal man godt nok begynde at kigge efter lang tid før man skal bruge dem. (taler af erfaring)
Jeg tror faktisk godt, at du kan finde den USA, men om du kan nå at få den hjem til tiden, er jeg straks mere i tvivk om.

Ved du forresten godt, hvad lighed der mellem et par kvindbryster og så en racerbane ?????

MVH

Kommentar
Fra : 86999984

Dato : 03-09-07 12:54

Nej det ved jeg ikke....

Nå, jamen så må hun jo vente med at få den til jul

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 03-09-07 13:02

Begge ting er skabt til børn, men det er altid fædrene, der leger med dem.

MVH

Kommentar
Fra : 86999984

Dato : 03-09-07 13:04

Hi hi... den var sgu gó viskinge

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-09-07 13:27

Racerbanen fra Fisher Price er fjernstyret, du kan se de to kontroller, eller hva' de nu hedder, er nederst på billedet, en rød og en blå, der passer til bilerne.

Hvis racerbanen skal være lidt mere prof. så kan du kikke på dette link.... men jeg advarer dig, det er pænt dyrt

http://scalextric.dk/ArticleDetails.asp?LanguageID=1&RECORD_INDEX%5BArticles%5D=149

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-09-07 16:58

Ring evt. til denne "shop" og hør nærmere:
http://www.rodes.dk/Hobby/Racerbaner/Racerbane-Speedway-132/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-09-07 08:09

ellers må du i gang med at opspore via telefonen (eller mail). Prøv evt. via disse:
- http://www.rcbiler.dk/
- http://www.morfars.dk/rc/
- http://www.rcsiden.dk/shop/frontpage.html
- http://www.hobbydirect.dk/amaster/shop/index.php?/amaster/shop/show_supergroup.php?lg=dk&supergroupSupergroup=RC
- http://clands-shop.dk/index.html
Det skulle være mærkeleigt, hvis de ikke er i stand til at informere/råde dig.
Held og lykke med det

Kommentar
Fra : 86999984

Dato : 26-09-07 10:36

Jeg har nu endelig funden den perfekte racerbane til min datter, og den er fra Toys R´us, men tak for hjælpen til Jer..

Hej

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 113 point
Dato : 26-09-07 16:53

Velbekomme... bare I hygger jer + har fundet det som "passer" bedst

Godkendelse af svar
Fra : 86999984

Dato : 27-09-07 09:22

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-09-07 17:21

Velbekomme og takker for points
Det vigtigste er at I fandt det, som I syntes er bedst/sjovest