/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Kabelnettet telefoniløsning??
Fra : rylerne
Vist : 649 gange
50 point
Dato : 30-01-03 15:08

Hvilken teknologi baserer Kabelnettet.dk deres telefoniløsning på? Er det en PABC? og hvis det er sagen, hvordan laver de så nr. portering, det troede jeg ikke var muligt.

Nysgerrig Boligforeningsbeboer

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 30-01-03 23:30

Hvad med at spørge supporten.... De må vel vide hvad deres løsning er baseret på...

Held og lykke med søgningen...

Henrik, Slagelse

Accepteret svar
Fra : 2Good4U

Modtaget 50 point
Dato : 30-03-03 16:17

Nej de bruger PABX.
Og så bruger de radiosender til telesignalerne........
Hvorfor sætter du egentlig ? ved det?????

Jeg er egentlig også lidt i tvivl om hvor vidt kabelnettet.dk selv levere teletrafikken. Jeg tror at de får Tele1 til at levere signaler der.....

Håber det kunne hjælpe. Men hvorfor er du interresseret i Kabelnettet.dk??

Mvh. Michel

Godkendelse af svar
Fra : rylerne

Dato : 31-03-03 10:39

Tak for svaret 2Good4U.