/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Eftermiddag/aftenjob i Holbæk
Fra : VJHCredit
Vist : 1753 gange
60 point
Dato : 20-08-07 16:33

Da jeg begynder på seminariet i Holbæk her den. 27, leder jeg efter et eftermiddags og aftenjob, til at spæde husholdningen op med. Hvis nogen har idéer,eller eventuelt et job på hånden ville jeg blive meget glad.

Mvh. VJHCredit

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 70 point
Dato : 20-08-07 16:40

AF, Adecco, Manpower m.fl. har styr på ledige jobs

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 20-08-07 17:05

Et job finder du ikke her. Prøv evt. arbejdsformidlingen på

http://www.jobnet.dk

men endu bedre den lokale ugeavis.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-08-07 17:22

Eller brugsens opslagtavle.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 21-08-07 09:00

Hvad kan du? Hvad har du lyst til?
Find ud af det og lav nogle flyers og sæt dem op i div. supermarkeder og steder med opslagstavler til fri afbenyttelse.
Ideer:
Bliv hundelufter - babysit - handl ind for ældre og handikappede
- ordn haver - skovl sne - lav mad - sæt ting op
gå med aviser og reklamer

Der er mange muligheder. Find ud af hvad du er god til og hjælp folk med det.

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 28-08-07 01:59

En god idé vil være at starte med at tænke over hvad du kunne tænke dig at lave (udover dit studie og dine lektier, selvfølgelig!).
Plejehjem eller boinstitutioner kan ofte bruge vikare, også selv om det kun er eftermiddag/aften og weekends. Eller fritidshjem / sfo'er.
Så skal du opsøge de steder der kunne tiltale dig, og spørge efter den job-ansvarlige. Tag gerne en ansøgning med.
Men som tidligere set på denne side... En ansøgning specielt til dette sted!! Standard-ansøgningernes tid er ovre!!
Håber du kan bruge dette til noget..
Held og lykke med studiet.

Godkendelse af svar
Fra : VJHCredit

Dato : 25-10-07 13:16

Tak for svaret Teil.