/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
18 Wheels of Steel-Pedal to ..
Fra : blank
Vist : 794 gange
100 point
Dato : 13-08-07 22:49

Hey

Er der nogle der ved hvor spillet 18 Wheels of Steel - Pedal to the metal kan købes?

Jeg har surfet en del og det eneste jeg kan finde er via nettet. Men jeg søger enten en DANSK netbutik eller en fysisk butik.

Nogle anbefalinger?

Kommentar
Fra : blank

Dato : 15-08-07 17:16

Hmm, hva så med 18 Wheels of Steel - Haulin' ?

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 20-09-07 20:47

18 Wheels of Steel - Across America kan du købe fra denne side http://eb.games.is/product/product=122 den ligger under ekstra bladet.

Kommentar
Fra : blank

Dato : 20-09-07 21:05

Hmm. Godt forslag, men bare ikke det jeg søger.

Det er ligesom at købe biler, der er mange forskellige modeller at vælge imellem.

Vores søn vil kun have: Pedal to the metaleller Haulin' og mit krav er, at det kan kunne købes via DANSK netbutik eller en fysisk butik i danmark.

Men jeg må nok erkende, at med disse krav, bliver det svært

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 100 point
Dato : 21-09-07 08:27

Prøv evt. her: http://www.betafon.dk/eBprodSOG01.asp - øverste produkt.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 21-09-07 08:28

Nå det virkede så ikke hvis du i linket ovenfor skriver "18 Wheels of Steel Pedal to the Metal" burde det komme frem.

Godkendelse af svar
Fra : blank

Dato : 21-09-07 18:46

Super pve, har lige talt med butikken og de har den på lager. Tror at sønnike bliver overvild, når jeg fortæller ham, at NU lykkedes det, han har været så tålmodig (11 år)

Kendte slet ikke til denne butik, det ser jo ganske fortrinligt ud. TAK.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 21-09-07 19:19

Glad for at jeg kunne hjælpe