/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Battlefield 1942
Fra : Snedig
Vist : 801 gange
500 point
Dato : 12-08-07 18:46

Har spillet og disketter. Har prøvet at downloade ekstrabaner mv fra Merciless, secret Weapons. Men den dør bare hvis jeg prøver at spille det. Kender nogen problemet og ved hvordan man fikser det.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 12-08-07 18:50

Måske du også skulle få accepteret det spørgsmål du har åben endnu.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 12-08-07 18:56

Gerne Laika, men det bliver ikke dig der bliver accepteret

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 12-08-07 18:58

Har spurgt lidt omkring, og der er bestemt ikke enighed omkring emnet.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 12-08-07 18:58

Ved du noget om Battlefield, eller vil du bare jage med mig???

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 12-08-07 18:59

Jeg siger heller ikke du skal acceptere mit, du bør dog bare acceptere det som er rigtigt. Men ring du til fagmanden eller til den som produksere det..

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 12-08-07 19:01

Citat
Ved du noget om Battlefield, eller vil du bare jage med mig???

Rolig nu jagte ingen her. Jeg skriver bare : Måske du også skulle få accepteret det spørgsmål du har åben endnu

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 12-08-07 19:04

Det er så sket...... Ville dog gerne have haft mere tid, idet det åbenbart lugter lidt halvråddent i malerbranchen. Alle synes at vide noget, ingen KAN dokumentere noget.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 12-08-07 19:05

Tilbage til Battlefield. Har nu kun denne tråd åben!

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 12-08-07 19:06

SKAL man iøvrigt acceptere for at stille et nyt spørgsmål? Det er da bestemt ikke mit indtryk?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-08-07 19:18

Nix du bestemmer selv, men bliver straffet hvis du ikke lukker inden et vist tidsrum!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-08-07 19:52

Citat
Forskel træbeskyttelse

Citat
Battlefield 1942

Hmmm har da intet med hinanden og gøre og næææ ved intet om spillet, men kunne godt tænke mig og vide hvor de regler er som alle skriver om.

dr.dem

Ps. skriver man med tykke bogstaver, råber man og er sur

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-08-07 19:58

Citat
SKAL man iøvrigt acceptere for at stille et nyt spørgsmål? Det er da bestemt ikke mit indtryk?

Jeg mener nej, men har du fået et godt svar er det en god ting at accepterer, har ikke fået noget godt svar så bare annullere

dr.dem

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 12-08-07 20:57

Jamen Dova svarede egentlig lidt i retning af hvad jeg fandt ud af sideløbende. Jeg havde godt nok ikke lukket spørgsmålet, fordi jeg håbede på lidt flere kommentarer. Iøvrigt tak for opbakningen dr.dem.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 12-08-07 20:59

Skal vi prøver med spillet igen. Nogen der har haft bøvl med ekstrabanerne fra Merciless og hvordan har man i givet fald fikset det.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 14-08-07 21:05

Nobody?????

Kommentar
Fra : lasse_murer

Dato : 15-08-07 16:16

Har du prøvet at gå ind på den opdateringsside der åbner når du åbner bf.. Det har klaret alle mine problemer med bf..!!

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 15-08-07 16:38

Det tror jeg da lige jeg vil prøve..............De der Merciless baner ser nemlig rimelig spændende ud.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 19-08-07 20:17

Det lort virker sgu stadig ikke. Møg.

Accepteret svar
Fra : lasse_murer

Modtaget 500 point
Dato : 29-08-07 18:01

Du kan også gå ind på www.ea.dk der kan du opdatere alle spil fra ea som bla battlefield1942 og bf2

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 11-09-07 18:14

Ikke noget at hente der! Gad vide om man har lavet et eller andet der skal forhindre at skidtet arbejder sammen?!?!?

Godkendelse af svar
Fra : Snedig

Dato : 19-09-07 17:09

Tak for svaret lasse_murer. Ikke at det hjalp særligt!