/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Command line
Fra : t.h.laursen
Vist : 553 gange
20 point
Dato : 29-01-03 13:37

Vinduet hvori jeg skriver kommandoerne er forsvundet!

Hvordan får jeg det frem/tændt igen?

Accepteret svar
Fra : dorit

Modtaget 30 point
Dato : 29-01-03 14:13

Luk AutoCad og start igen, så er jeg sikker på at vinduet er der et sted, og så kan du bare flytte det til nederst på siden.

Mvh Dorit

Godkendelse af svar
Fra : t.h.laursen

Dato : 29-01-03 15:20

Tak for svaret dorit, har prøvet det .....men det lykkedes ikke!

Kommentar
Fra : dorit

Dato : 29-01-03 15:38

Mærkeligt - sådan virker det hos mig. Jeg har AutoCad 2000.
Check lige at der under Tools/Options/Display står 3 lines ved "Text lines in command line window", men man kan vist ikke sætte den til mindre end 1, så det har nok ingen betydning.

Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 31-01-03 15:32

Hej Laursen

Det ville være rart med et enkelt lille svar om hvorvidt den løsning jeg foreslog havde nogen effekt....?

Mvh
Michael Christoffersen