/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Guitar / keyboard sange...
Fra : cobran
Vist : 2349 gange
80 point
Dato : 03-08-07 17:44

Hej´s.

Jeg leder efter nogen gode og dog ikke svære sange man kan spille sammen.

Jeg Spiller El Guitar, har kun gjort det i 5 år , og min ven er lige har spillet på keyboard i 1 års tid...

Er der nogen der kender nogen friske sange vi kan spille sammen?

Mvh. Cobran

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-08-07 20:16

Nemt hurtigt og let er:

Kim Larsen
Shubidua
Lars Lilholt (men det kan være lidt svært at synge)

Biblioteket er behjælpelig med tekster akkorder og noder

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 04-08-07 23:15

jo de er gode men hvad med nogen engelske sange?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-08-07 17:37

Nemt og til at gå til. Creedense Clearwater Reviaval. En anelse mere bøvlet Beatles......

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 05-08-07 17:54

ja beatles er god nok men hvilke sange er det du har i tankerne med dem Creedense?...

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 05-08-07 17:55

ps: det må godt være sange hvor det er lidt sværere med guitar spillet, det er mere med keyboadet det skal være lettere...

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 80 point
Dato : 05-08-07 18:09

Bare vælg. Hit'ene kunne være Proud Mary, Bad Moon rising, Have you ever seen the rain. Someday Never Comes osv osv

Biblioteket ville være et fabelagtigt sted at gå på opdagelse (der ligger ikke mange noder på nettet).

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 05-08-07 22:31

Ja ok, Tak for svaret 3773.

Kommentar
Fra : BjarkeH

Dato : 26-06-10 22:01

Du kan finde en masse sange her og se akkorder på hvordan du skal spille dem. Http://musicmate.dk