/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Smileys -samlet udbud
Fra : lham
Vist : 6318 gange
100 point
Dato : 01-08-07 16:28

Er der et sted hvor man kan finde "alle " smileys ved ikke hvad de elles hedder -altså "de gule hoveder " med tilbehør som flag osv og nemt flytte dem over i div dokumenter? mens jeg er igang så en side hvor der er forklaring på feks ): og alle de der mærkelige tegn -kan være træls at se dem i mails og så ikke vide hvad de betyder.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 01-08-07 16:34
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 16:37

Uuh malware i elstopsis.nl linket
Det siger min pc.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 17:26

Trojan.Clicker.CM
blev fjernet i min pc.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 01-08-07 18:13

teil
hvad betyder det du skriver-skal jeg lade vær med at åbne balcanards links

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-08-07 18:19

Jeg har været inde på siden med to antiskidt progrmmer, som ikke finder noget

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 18:58

Jeg fik melding om en trojaner i samme øjeblik som
siden elstopsis.nl åbnede

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-07 21:07

smileys i gif format behøver du ikke at kende nogen særlige koder til - dem kan du blot omdøbe til hvad du vil - eller lade dem være - hvis du blot skal bruge dem i mails og dokumenter.

http://www.smilie.dk/ eks her

ellers kan du google dig frem - gratis smileys for eks

http://www.google.dk/search?hl=da&q=gratis+smileys&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK færdige og nogen du selv kan lave - eller sætte tekst på osv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-07 21:08

btw - undgå smileycental siderne !

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 02-08-07 07:20

Tak for svaret miritdk.
men det der med gif format ved jeg ikke hvad er --det jeg kunne tænke mig vide var hvad feks :) osv mærkelige tegnkombinationer fra tastaturet betyder-altså en oversigt over disse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-07 07:52

kombinationerne for smileys er beregnet til messengerne og deres e-mal - bla yahoo,hotmail osv

eks kan du se her:

http://messenger.yahoo.com/emoticons.php

tegnede der bruges kan du ikke bruge i et dokument eller normal mail

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-07 07:54

btw - du kan læse om gif formatet o.a her

http://www.html.dk/artikler/00029/