/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
E.C ? orker du, så takker jeg
Fra : disken
Vist : 583 gange
100 point
Dato : 29-07-07 19:41

UBUNTU___

Har hentet et par udgaver, der lgger 2 på deres side, som DU henviser til
Under andet spørgsmål.

Har prøvet at hente en LIVE__KUNNE IKKE BRUGES = FEJL på ISO ?
MASSER AF MANGLENDE NSTALL FILER:

Forleden hentede jeg ? 7 eren, virkede ikke, blev afbrudt i INSTALL
da der var FOR mange fejl.

Og de er BEGGE på godt ? 700 MB
og brændt efter kunstens regler

Har nu hente begge, der ligger på siden.
Og prøver dem en ''anden'' dag.

Men har du været ude for samme.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-07-07 20:07

JAAAARH -

En dag jeg hentede_______dem BEGGE to fik jeg nærmest en stormflod af æblecider!

Du skal huske AT ingen____på nogen måde kan forudse om der er en UBUNTU eller to imellem.

Sørg for at have rigeligt MPU-flops, så er du altid_____ godt garderet. Husk at 100 MIPS på taget er bedre end 8 MhZ i pejsen!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-07-07 20:10

Citat
En dag jeg hentede

Sikkert samme dag som mig...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-07-07 20:13

Kom sgu.da ikke at sig at det er skrive fejl/ du går efter

masser af dem____

Kunne ikke rigtig finde andet til den

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-07-07 20:15

Kan få Dappix og andre LINUX ?= OP Å DÅ___ men sgu ikke UBUNTU
Der jeg ville forføres__

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 29-07-07 20:18

De udgaver jeg henviser til har virket hos mig.
De er på ca. 697 Mb og skal kunne ligge på en CD
Begge udgaver har jeg brændt i NERO
CD > Kopi og backup > brænd image til disk > fundet den hentede fil (filtype sat til alle) > åbn > brænd. Jeg sætter altid brænderen til at brænde ved lavere hastiheder ca. 16 for at være sikker.

Gparted:
http://sourceforge.net/project/downloading.php?group_id=115843&use_mirror=puzzle&filename=gparted-livecd-0.3.4-6.iso&83971942

http://peecee.dk/?id=60095

ubuntu live:
http://www.ubuntu.com/getubuntu/downloading?release=desktop-newest&arch=i386&mirror=&debug=%5B%27country_US%27%2C+%27country_UK%27%2C+%27continent_NA%27%5D&download-button=%3CIMG+alt%3Ddownload+src%3D%22%2Fthemes%2Fubuntu07%2Fimages%2Fbutton-download-new.png%22%3E+Start+Download

http://peecee.dk/?id=60096

Jeg håber at de direkte link virker.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-07-07 20:20

LINUX er kodyl

Længe leve Bill Gates!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-07-07 20:32

Ubuntu er som legoklodser ................ lige til at stable på benene.

Men der er kommet nyere udgaver, men det er bare samme udgave med alle opdateringerne.
Opdateringer sørger ubuntu selv at gøre opmærksom på med en lille opdatestjerne.

Naturligvis er ubuntu på Dansk som man lige vælger i starten med F2

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-07-07 20:36

Hov det er kun ubuntu live CD som er på 697 MB
Gparted live partition er på 45 Mb

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-07-07 21:22

Citat
Ubuntu er som legoklodser ................ lige til at stable på benene.

LIGE DET_______LOL

IKKE ?_ MS = Allah Vista
Prøver lige ___ OK

Citat
Hov det er kun ubuntu live CD som er på 697 MB

Har hentet det HER, både 7 + 6 ,
http://www.ubuntu.com/

Men den er FYLDT af fejl, og jeg får valget

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-07-07 21:25

Hvad skete der NU

NÅ____PÅ DEN..

Jeg får valget om jeg vil fortsætte INSTALL_MED FEJL hvilket jeg prøvede
men den liukkede ned, DA DER VAR FOR MANGE FEJL, under install.

Og den kom med et godt RÅD ___PRØV IGEN

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 29-07-07 22:22

flash, du er fandme ubehagelig!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-07 22:53

Hej disken, jeg blander mig lige, selv om spørgsmålet er stilet til e.c , jeg hen ubuntu herfra: http://se.releases.ubuntu.com/feisty/ubuntu-7.04-desktop-i386.iso linket er fra e.c tippet, den svenske server er ikke så optaget som de danske, første gang var 6.06 distroen og den blev brændt med Aspampoo 6.5 brændersoftware, ingen problemer, næste distro 7.04 blev også hentet fra den svenske server, men denne gang brændte jeg ISO filen med denne lille nemme og gratis sag: http://www.ntfs.com/downloads/Iso-burner.exe den blev hentet ned til samme mappe som Ubuntu 7.04 Feisty, når jeg dobbelt klikker på ISO Burner, så er Ubuntu allerede valgt til brænding, med den kan du ikke lave fejl, og det tror jeg er sket for dig, jeg har nemlig ingen problemer haft , hverken med at køre Ubuntu live eller med at instalere, instalationen skal foregå fra Install genvejen som ligger på skrivebordet når du kører live Ubuntu, håber det lykkes for dig Linux Ubuntu kan virkelig mange ting og jeg syntes ikke indlærings kurven var så stejl, som jeg var blevet advaret om.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-07 22:57

Citat
flash, du er fandme ubehagelig!!
tak for at du blander dig vil.du

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-07-07 05:32

Citat
flash, du er fandme ubehagelig!!

DET KAN jeg OSSE være___

Men tvivler på MIG SELV. NÅR jeg skriver skidtet

NÅÅÅÅÅÅÅ

Hjemme ovn __prøver lige at hente den, I MORGEN/ i dag
KAN IKKE__medmindre jeg ska overskrive O.s.v
så den er sikkert GO__NOK
men har hentet både 6 + 7 ??

Men VILE BARE ERNE have eb disk

Med
Solaris -- har lige hentet en 2 anden udgave, komer tlbage til Linux/folket med det
Ubuntu
Mandrake 10
Suse ?10 http://suse.linuxin.dk / TAG DEN MED BITCOMET, ellers er der fejl på download
+
Vista
UPS__men det skal NOK lykkes
FØR ELLER senere__ vi er da ikke EXPERTER_ for intet
den var svær__ TAK
Takker for deltagelse_ MEN kan SE, jeg har fået hentet
det rigtige = fra samme server?
til hver til fald/fælde
Mener det var BAMSE + ??? der ikke VANDT

I får besked__

Men det var rettet til e.c

Så takker for HJÆLP______

Og lidt mere _________

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-07-07 05:35

Længe leve Bill Gates!

HAN ER FOR NEM_____

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-07-07 05:42

MEN e.c_________
Har prøvet dine LINKS_ af abdre veje, uden held OSSE...
Prøver lige de 2 jeg ha r hentet OFFICIELT. og en
af dem BURDE DA virke__selvom jeg ikke er den HELT store LÆSE fan
når det gælder installeringer_ man skal JO lige PASSE p med
hvad man overskriver____
TAKKER__
N at/ m _ orn

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 30-07-07 05:45

Tak for svaret e.c.

KAN SGI DA VÆRE_______
hastigheden var for stor___
TVIVLER,,,, men en gammel genskrivelig
KAN VEL OSSE have fejl og mangler.
Efter flere ÅR´s MISBRUG...
Hygge

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-07-07 05:46

Og hvem TÆNKTE LIGE PÅ DET