/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Clairvoyanter i Kbh.?
Fra : tanjaaar
Vist : 3868 gange
20 point
Dato : 28-01-03 02:41

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en rigtig dygtig clairvoyant i Kbh.? Har hørt at det skulle være helt ekstremt, hvad de kan hjælpe en med... På forhånd tak.....

Kommentar
Fra : mumsine

Dato : 28-01-03 08:05

Hej

Der er en i kbh. der hedder Frank Munkø, som er rigtig god.
Du kan jo prøve om du kan finde ham. Jeg er ikke sikker på hvordan du gør, men du kan jo prøve med oplysningen.

Håber at det lykkedes dig.
Jeg er selv vild med ham som clairvoyant.

Hilsen Ulla Jensen

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 20 point
Dato : 28-01-03 10:48

Hej tanjaaar

Jeg kan varmt anbefale dig denne clairvoyant

http://www.gittewalther.dk/clairvoyance.html

Jeg har selv været hos hende 2 gange, og hun er virkelig dygtig.

Ellers er det lidt af en "jungle" at skulle igennem, og for at være helt sikker, syntes jeg du skal finde en som bliver anbefalet dig, for ellers kan man godt komme til bare at "smide" pengene ud af vinduet, og det er jo temmelig dyrt at gå til clairvoyant.

Ellers prøv at gå ind på denne side www.clairvoyantforeningen.dk , det er alle seriøse clairvoyanter som er medlem af denne forening.

Jeg kan lige til sidst fortælle dig, at jeg har været hos 2 andre udover Gitte, hvoraf den *ene* i hvert fald *ikke* var pengene værd. Hun er ikke medlem af clairvoyantforeningen, så hende vil du "ikke" ramle ind i.

Held og lykke med det
Mvh.
Mone

Godkendelse af svar
Fra : tanjaaar

Dato : 28-01-03 11:08

Tak for svaret Mone. Var dog ikke klar over at det var så dyrt, men det må vel være pengene værd???

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 28-01-03 13:09

Hej tanjaaar.

Det kommer jo an på hvad man mener med "pengene værd", og hvad man forventer af en sitting.

Men jeg kan fortælle dig, det eneste Gitte vidste om mig da vi startede, det var mit navn, og at jeg kom fordi jeg havde haft nogle meget livagtige drømme om en
afdød, men jeg fortalte hende *ikke* hvem den afdøde var. Men da jeg gik hjem, havde hun fortalt mig hele min livshistorie, faktisk fra jeg blev født. Og det var meget mærkeligt. Det var iøvrigt min mor jeg havde drømt om, og Gitte fik også kontakt til hende.

Det jeg vil sige til dig, fortæl ikke noget som kan lede hende (eller andre) på sporet af hvad det er du gerne vil, det er dem der skal fortælle dig hvad der kommer.

Og så må du huske, at det er altså ikke sikkert at det som du aller helst vil høre kommer til clairvoyanten, for det er ikke dem der bestemmer, det er "dem på den anden side" der fører ordet.

Jeg har været til workshop hos Grham Bishop (hvis du kender ham), og det er utroligt spændende. Og han siger jo, at vi alle har evnen i os, den skal bare hentes frem, og nu har jeg jo prøvet det, og ja, man kan virkelig få kontakt, men det tager selvfølgelig tid at blive rigtig dygtig.

Men han er hamrende dygtig, og et fantastisk menneske. Men han giver desværre ie sittings mere.

Hvis du syntes det lyder spændende, så prøv at kigge på hans hjemmeside
http://www.spirit-of-life.dk/

Og hvis det er noget du sådan syntes er mere spændende end bare en clairvoyant, så kan jeg henvise dig til at der er en Krop, Sind & Ånd messe i København den 31/1-2003, og der er der kan man få en sitting på ca.15-30 min. for en lidt lavere pris. Så hvis du ikke lige syntes at du vil bruge kr.800, bare uden videre, så prøv at tage derind så du kan få et indtryk af hvad det er.

Bare et forslag.

Dette er fra Graham Bishops side, for der kommer han nemlig.
Krop, sind og ånd messe
Den 31. januar - 3. februar, kl. 10-18 alle dagene
Vores stand nr. er 138
Foredragstiderne er endnu ikke planlagt
Falkoner Centret, Falkoner Alle 9, 2000 Frederiksberg

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : tanjaaar

Dato : 28-01-03 13:16

Tusind tak for dit lange og meget sigende svar... Jeg ser frem til den messe, og vil prøve mig frem der, inden jeg ofrer 800 kr.! Selvom det ud fra hvad du fortæller, virker meget overbevisende... Det var så hårene rejste sig
Tak..
Hilsen Tanja...