/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Vinteropbevaring af c-vogn
Fra : Nordsted1
Vist : 729 gange
50 point
Dato : 20-07-07 21:59

Indenfor de sidste par dage, var der en kandu bruger, der efterlyste en vinteropbevaringsmulighed,
jeg foreslog, at vedkommende kunne spørge en forhandler om hjælp.... Nu kan jeg ikke finde tråden, den kan muligvis være annulleret, eller være under en anden kategori end camping, men hvis kandutten lige kikker med her

http://www.campingdanmark.dk/pages/rubrik/annoncer.asp?subGroupGuid=2175

der er flere annoncer om vinteropbevaring

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 20-07-07 22:10
Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-07-07 22:12

Tak for svaret ans.

Det var godt gået, hvordan du så end bar dig ad

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-07-07 22:16

Jeg søgte på camping i søgefeltet

Men tak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-07-07 22:17

Men ser nu at spørgsmålet er annulleret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-07-07 22:26

ehm... jeg søgte også under camping, nå men nu er det da afklaret, så behøver jeg ikke lede længere