/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Anoreksi DET FOR MAN UD AF DET
Fra : dr_dem
Vist : 1782 gange
500 point
Dato : 14-07-07 21:00

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=106855

dr_dem, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af Kelina, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 21:06

Hun er elsbisk

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 21:08

som 16

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 21:09

lessbisk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 21:19

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 21:21

Det er til at få lange nosser af

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-07-07 21:24

Citat
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=106855
dr_dem, du har følgende muligheder

Håbe på du IKKE er at finde på diverse sider med SLANKE_kure.

Men om DE vil/ har en trang til BARE at tabe sig,
aner DET IKKE.

Tager en smøg + / 45% når den kommer over mig.

Men om det er værre end så meget andet.

Kun === det FIS MAN LUKKER UD___

HERINDE.

Som IKKE bliver taget særligt ALVORLIGT = anyhow ?

MEN________NÅR det gælder personlige /// DAMER
eller dyr o.s.v
SÅ PAS PÅ med hvad du skriver- du får på PUKLEN.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 21:33

Herregud....

Når nu det stakkels pigebarn - hvis hun overhovedet er det - ikke VIL høre.....

Tja - så må hun jo føle....

Det har intet at gøre med hvem der har ret osv....

Sygdom bør slet ikke optræde på Kandu.....

Så op med humøret - det er weekend...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-07-07 21:35

Citat
Sygdom bør slet ikke optræde på Kandu.....

Auh_T
Men ALLE STÅR I KØ FOR AT BESVARE___

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 21:37

Og tossen dior har lukket mig ude af hendes tudeindlæg
over en sølle kat, herregud hvilket folk.
De mest selvynkende typer, lad dem sulte og sørge,
jeg tuder ikke over den slags.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 21:40

Jeg______er sgU da l____glad hun kan s______gu sejle der hen hvor aberne gemmer nødderne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 21:41

dr_dem
Den er go, diskens mor kunne ikke se forskel på det nr.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 21:42

Ikke ilde ment disken

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 21:42

Citat
Men ALLE STÅR I KØ FOR AT BESVARE

En sandhed med modifikationer......

Problemet er at alle ikke kan blive enige om det samme svar....

Der er nemlig kun EET - SØG LÆGE

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 21:44

Sig "Søg læge" og du bliver blacket.
Lad tåben leve i sin egen verden, sulte eller
æde sig fed, det er ligegyldigt.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-07-07 21:53

Jeg håber I har det godt med jer selv....

Vaxen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 21:57

Citat
Jeg håber I har det godt med jer selv.

Helt ffint, tak.
De svage skal gå under, naturens lov.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-07-07 21:59

Jep - og lad os da bare lige give dem et par skub på vejen.. så er der mere plads til os andre og vores egoer...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 21:59

Vaxen.....

Læs tråden FRA START....

Så ser du forhåbentlig klart HVOR det gik galt......

Du dropper ind i tråden hvor det hele er gået skævt - og derudaf dømmer du......

Folk med den slags problemer SKAL IKKE rådes her på kandu - undtagen at de skal søge lægehjælp...

Alt andet har INGEN relevans - HER....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 22:00

Citat
Jep - og lad os da bare lige give dem et par skub på vejen.. så er der mere plads til os andre og vores egoer...

Helt enig, det gjorde vi som vikinger.
Ingen grund til at ændre på gamle traditioner.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 22:01

refi er den eneste kloge her
resten er bare plidder pladder.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-07-07 22:01

Tro mig, jeg har læst hvert et beskæmmende ord...

Og sjældent har jeg set så mange kommunikere så elendigt...

Og så bagefter være kællingefornærmede fordi de ikke kunne "nå ind" til pigen....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 22:01

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
Jeg håber I har det godt med jer selv....

HAR D____U GJORDT I DINE BUK___________SER ELLER HVAD MEN........... DET VARE VEL HELLER IKKE__________________ RET LÆNGE F____________ØR DU BLIVE___R SMIDT UD AF BUT__IKEN

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 22:03

Citat
Og så bagefter være kællingefornærmede fordi de ikke kunne "nå ind" til pigen....

HVEM ???????

Mener jeg gik ud af tråden sådan

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 22:03

vaxen kunne også besøge lægen ved samme lejlighed.
Citat
- Ubesvarede 2
- Besvarede 72
- Annullerede 29
- Slettede 1
Ialt 104

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 22:04

Citat
Og sjældent har jeg set så mange kommunikere så elendigt...

Lad os da få en uddybning af det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 22:06

Det må vaxen vide noget om, han lukker ikke sine spørgsmål.
Et kommunikationsproblem en psykolog skulle se på.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-07-07 22:08

Kode
Lad os da få en uddybning af det

Jeg har lavet en uddybning i den aktuelle tråd...

Kode
HVEM ???????

Mener jeg gik ud af tråden sådan

Well - denne tråd er vist et glimrende eksempel...

Kode
vaxen kunne også besøge lægen ved samme lejlighed.

Jeg ser skam lægen indimellem. Jeg er så heldig at lide af en FYSISK sygdom, som er til at forstå... Ihvertfald for de fleste...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 22:13

Det er ikke et spørgsmål om at FORSTÅ en sygdom....

Det gør vi vist alle....

Det er RÅDENE til den SYGE der er helt ud i skoven - der er KUN et - men det er der vist ingen grund til at gentage....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 22:13

Nu bliver det SGU sjovt alle der har Anoreksi bliver lukket ude fra nu af

dr.dem

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-07-07 22:16

Refi det råd der gives, som jeg er enig med dig i er det eneste rigtige er ikke et, en der har spiseforstyrrelser kan høre overhovedet...

Og når så alle der giver dette råd bakker op om og siger i utvetydige vendinger for fantastisk dum hun er, ja, så bidrager man faktisk til problemet...

Har man ikke forstand på spiseforstyrrelser, så er det noget skidt at rode sig ud i at diskutere. Specielt med en, der lider af det.

Tråden er et glimrende eksempel på alle de fejl der overhovedet kan begås i den sammenhæng...

Og et rigtig godt påskud for pigen til at fortsætte....

Vaxen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 22:17

anoreksi her, jeg brækker mig

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 14-07-07 22:19

Citat
Sygdom bør slet ikke optræde på Kandu.....

Jeg mener til gengæld, at sygdom sagtens kan optræde på kandu. Der imod ville det være befriende om mennesker som dig holder sig væk fra spørgsmål de ingen forstand har på. Jeg ved ikke hvor gamle i er, men at skrive til en syg pige at hun psykopat og nu også lesbisk burde få en konsekvens. Kunne man anmelde indlæg herinde så var i begge 2 blevet det......af mig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 22:21

Citat
Jeg har lavet en uddybning i den aktuelle tråd...

Citat
Til jer andre - Det som Kelina skriver og måden hun gør det på er fuldstændig klassisk for en, der har spiseforstyrrelser...

Som udgangspunkt kan man ikke "mane til fornuft". Det er en sygdom og det skal tages alvorligt. Man skal undlade at falde i præcis det spin, som Kelina også kommer til at sætte gang i herinde. Og Alle undtagen to er faldet i...

Diskuter aldrig vægt og mad med en, der har en spiseforstyrrelse. Det er en diskussion, der aldrig kan blive konstruktiv for vi tænker grundlæggende helt ens.
Spiseforstyrrelser handler ikke om mad, men om selvværd, selvkritik, selvhad og udpræget kontrol.

Spiseforstyrrelsen starter lang tid før man vejer 40 kilo - og det tal er i øvrigt fuldstændig irrelevant... Det er kun interessant at beskæftige sig med, når det drejer sig om at opretholde livet...

Jeg kan garantere jeg allesammen for, at denne tråd har hevet Kelina en tand længere ind i sine destruktive tanker.
Hun er blevet bekræftet i, at hun er noget for sig selv, unormal, dum - alt det, som hun går og siger om sig selv hver eneste dag.
Samtidig er hun blevet bekræftet i, at hende omgivelser på ingen måde forstår hende - reaktionerne herinde er så klassiske som en bekymret forældres, der kun ser maden som et problem.

Hendes måde at skrive og formulere sig på er symptomatisk for en spiseforstyrrelse.

Kelina er så ensom som man kan forestille sig.

Vaxen

Citat
Har man ikke forstand på spiseforstyrrelser, så er det noget skidt at rode sig ud i at diskutere. Specielt med en, der lider af det.

Jeg kan høre du er læge

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 22:22

Citat
Jeg ved ikke hvor gamle i er, men at skrive til en syg pige at hun psykopat og nu også lesbisk burde få en konsekvens. Kunne man anmelde indlæg h

Hun viser alle tegn på det omtalte, og jeg tror det er meget værre.
Samfundet kan ikke bruge den slags.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-07-07 22:23

Kode
Jeg kan høre du er læge

Nej det har jeg ikke, men jeg har arbejdet med behandling af unge med spiseforstyrrelser... Bare rolig, min faglige baggrund er helt i orden...

Vaxen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 22:23

Eller skal jeg gentage det første jeg sagde i tråden ??????

Nå nej - du har jo læst den......

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 22:24

Den slags mennesker er jo udmærkede behandlings objekter
på forsøgsbasis.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-07-07 22:25

Kode
Eller skal jeg gentage det første jeg sagde i tråden ??????

Nå nej - du har jo læst den......

Ja - inklusive det, du slutter af med!

Vaxen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 22:26

Citat
min faglige baggrund er helt i orden...

Det er da noget du tror.....

Så ville du ikke begynde at råde en til noget som helst andet end at gå til læge....

En telefonsnak havde været noget andet - der danner man sig nok et lidt mere reelt billede...

Men pr. chat - vorherrebevares......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 22:28

Citat
Ja - inklusive det, du slutter af med!

Så burde du jo også kunne se HVORFOR den afsluttes på denne måde....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 22:28

vaxen Hvis du kikke oppe i toppen så er jeg så smidt UD det er så det der skal kører her og ikke om anoreksi

dr.dem

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-07-07 22:29

Kode
Det er da noget du tror.....

Så ville du ikke begynde at råde en til noget som helst andet end at gå til læge....

En telefonsnak havde været noget andet - der danner man sig nok et lidt mere reelt billede...

Men pr. chat - vorherrebevares......

Refi, nu ved jeg godt du har en forkærlighed for læger, men de er ikke altid det eneste lyksaliggørende... Og bestemt heller ikke altid den korteste vej til helbredelse.
Man kan tvinge en hest til truget, men ikke til at spise...

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-07-07 22:31

Kode
Så burde du jo også kunne se HVORFOR den afsluttes på denne måde....

Jeps!

Fordi der sidder en flok hoveder, er ikke aner hvad de taler om, og fordi de allesammen bliver bundfornærmede over, at pigen ikke vil bruge de ellers velmenende råd til noget som helst.

På den måde kom tråden så smukt til at handle om dem, der forsøgte at hjælpe i stedet for hende, der havde brug for den.

Hvad er der ellers at gøre end at sparke til dem, der ligger ned?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 22:34

Citat
Og bestemt heller ikke altid den korteste vej til helbredelse.

Nej...

Men det ENESTE sted at STARTE.....

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-07-07 22:37

Kode
Nej...

Men det ENESTE sted at STARTE.....

Nix - man skal starte der, hvor man har tillid til et menneske, der kan føre en og hjælpe en til lægen...
Et menneske med spiseforstyrrelser starter aldrig der...

Og så er der i øvrigt ingen tvivl om, at denne pige aldrig vil kunne finde den tillidsperson på Kandu - og det kan sørme også være svært at gøre i den virkelig verden..

Vaxen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 22:38

Den bliver sgu sjov den skal køres ud

dr.dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 22:39

Hopper af her...

Nu må det være uddebateret....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 22:42

Citat
Hopper af her...

Nu må det være uddebateret....

tøssedreng

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-07-07 22:44

Citat
Jeg______er sgU da l____glad hun kan s______gu sejle der hen hvor aberne gemmer nødderne

Citat
dr_dem
Den er go, diskens mor kunne ikke se forskel på det nr.

YOU LIVE ''lader min /FAMILIE - dertil Hmm_kat''' MY FUCK+++ ude af min MØGKAT's
hjemmeforsørger_es tilværelse,_________
DOSSSSSSSSSS / SS

H aD

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-07-07 22:49

Citat
Hopper af her...
Nu må det være uddebateret....

Øhhh__ og HVEM /VEM kører til tider DET;;;;;;;;

OP i noget der IKKE burde svares PÅ...

GÅ TIL EN FUCK DYRELÆGE.

Men bevares________ER DET KUN >ET MENNESKE

Vil KUN **** sige, det jeg NORMALT
Blander mig i__har jeg haft under skindet,
hvilket JEG ikke har brug for at BE--------------------------------------------------------------------------------
Hopper af her...

Nu må det være uddebateret....
BEVISE_________medmindre katten er BORB TO BEE A'LIVE

Skide tastatur

H d

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 22:51

disken
de____t har man sg_______-u og.....såpRØVET ____før

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-07-07 22:52

Den MÅ daa gå'et op i TANKER og alt andet, DER IKKE ER HERINDE

Tænker på citater ++++

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-07-07 22:53

Der kan DU bare SE, ALT kommer tilbage__til sin EJER

HA d

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 22:54

Citat
tøssedreng

Glemte fluebenet ......

Næh... men det har ikke noget formål at fortsætte

Det er da kun rart at der er "folk" med andre meninger..... (på visse områder )

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-07 22:54

Du alforstyrrende sir jeg bare. Sikke dog en kvaksalvertråd Jeg græmmes

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 22:54

Skååååål den Herre disken

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 22:57

--------------------------------------------------------------------------------
Du alforstyrrende sir jeg bare. Sikke dog en kvaksalvertråd Jeg græmmes
Husk og slå flugebenet fra

de.dem

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-07-07 23:03

Citat
Indsæt din tekst her

VIRKER KUN første GANG du besvarer NOGET herinde.

Eller's glem ALT om MAIL herinde fra, DE STÅR I KÆ/Ø

DR-dem--------Lige måsen.
Jeg er ingen HERRE_ kun et SKIE menneske + møgkat
Der kan LIDE mig____hvad jeg personligt HADER.
På den måde at forstå, at dyret ER____
JO næsten AFHÆNGIG = af lille MIG.

Men FU>CK mig,,,,,,nu var REJERNE sgu,,,
lidt for vandet.
Der er altså vand med dybfrosne DITTO

BTW_ hun havde ÆDT en tallerken før,
så hun var SÅ GLAD, da der var liv i den SIDSTE,
jeg BARE skulle have RYSTET vandet AF

H det

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-07-07 23:04

Citat
Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af Kelina, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Jamen...du må sgu da snart have været her så længe, at du har fundet ud af, at det er en meget brugt fremgangsmåde over for brugere der ikke lige stryger folk med hårene og fortæller dem det de gerne vil høre
Ofte fatter man jo ikke, at nogen gider starte en tråd når de alligevel ikke kan tåle at høre andet end det de har bestemt sig for at ville høre

mvh dova

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-07-07 23:04

Citat
Indsæt din tekst her

Glemte hvem HVAD OG HVOR

HA dt

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-07-07 23:05

Citat
Indsæt din tekst her

REFI___

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 500 point
Dato : 14-07-07 23:06

G nat

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 23:14

Dova den unge pige er meld ind
Medlemsdato : 10-07-2007

Det er 4 dage siden så rolig nu her er det kun mig der kan ud lukke folk

dr.dem

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 14-07-07 23:18

@Refi............jeg gengiver her hvad du som et voksent menneske (går jeg ud fra) skriver til en pige på 16 år med en psykisk sygdom, hvor det altoverskyggende problem er et dårligt og urealistisk selvbillede.

Hop da for helvede ud fra rundetårn - så er du "tyndere"

Du er IKKE syg - du er åndsvag at høre på....

Et eller andet siger mig at du bare sidder og griner og syntes det hele er skide skægt....

Du skulle have en røvfuld så du ikke kunne stå på benene.....

Jeg har ikke engang ondt af dig......

Psykopat....

Set i bagklogskabens klare lys, tror du så at dine hårde ord en positiv effekt på pigens i forvejen dårlige selvværd?. Fortryder du, eller synes du bare at du er sej?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 23:18

DISKEN er du træt eller mangler du dine briller

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-07-07 23:20

Mange lider af sygdomme som ikke kan hjælpes før erkendelsen om sleve sygdommen er accepteret.

Ja - svaret på mange "sygdomsspørgsmål" er tit............................søg læge.
Nogle mennesker skal holdes i hånden helt hen til lægen, ellers er de smuttet undervejs.

Her på Kandu er der mange som gerne vil snakke lidt anonymt, om et problem, og det er vel også godt.
Men desværre er der, som jeg opfatter det, også en del som "lader som om" for at lave lidt raw i den, men i virkeligheden er det måske også et råb om, at blive holdt lidt i hånden.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 23:22

Hvornår har man anoreksi?
Er det når man kan hænge sig i en sytråd?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 23:22

Nu er denne tråd ikke om sygdom men om at blive smidt af SGU

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 23:24

Ok anoreksi er når man bliver "smidt ud" mellem tremmerne
i brystkassen.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 23:26

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 23:26

Og så er man dælme tynd,
Som den fyr der var så bette at han skulle stå på en skammel
for at se ud gennem øjenhullerne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 23:30

Som Poul Erik Krogen sagde
Så er det ik engang løvn.

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 14-07-07 23:37

Tak for svaret disken. du er sgu træt

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-07-07 23:54

OP DIN´osse

Prøv lige den MENNESKELIGE faktor

appy D

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-07-07 23:56

Citat
Tak for svaret disken. du er sgu træt

IKKE det der NÆRMER sig__________
Det er ALLE / A der siger NU SKAL DU

Øhhh..

H det

Kommentar
Fra : disken

Dato : 15-07-07 02:45

Vogn op til lidt godt ér--
n at