/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
en dejlig historie
Fra : bublebee
Vist : 592 gange
100 point
Dato : 12-07-07 15:54

Lørdag d. 7 var jeg ude og gå en tur. Vi bor ved en temmelig befærdet vej hvor bilerne kører min. 100 - selvom man må køre 80. Her hører jeg en kat jamre og hyle og op af grøften kommer en dejlig lille kattekilling. Den er kælen og sød. Vi snakker med den og sætter den så ned igen hvor vi fandt den. Vi satser på den bare er blevet væk hjemmefra og finder hjem igen.

Dagen efter går vi så igen op af denne store vej, da vi skal op og se på nogle killinger som vi skulle have en af til august. Heroppe finder vi så den søde killing fra dagen før. Den hører ikke til der ved vi, for vi har fulgt de små killinger fra de var helt små. Dem deroppe vil køre killingen på internaten, men det nænner vi ikke. Den ser mishandlet ud, sår under poterne og et stort sår op ad den ene side af hovedet. Ligner en killing der er smidt ud af en bil eller lign.

Vi vælger så at tage hende med hjem til vores anden hunkat trunte.

Trunte er stadig lidt sur, men det går bedre - hun er nysgerrig overfor den nye men hvæser lidt af hende ind imellem, men dog med fremad rettede ører og halen i luften.

Så den lille har fået et dejligt hjem nu. Tager hende med til dyrlæge på mandag og får hende undersøgt og vaccineret.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 12-07-07 17:08

Tillykke med den lille nye kat

Og dejligt at høre sådan en historie

Rart der findes mennesker som jer

mvh dova

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 12-07-07 17:11

Ja man skal tage sig godt af dyrene.
Vi har også snakket om, at når vi køber hus næste år, vil vi gerne have et lille nedlagt landbrug så vi kan have mange dyr. Så hvis vi møder nogle dyr der har brug for et godt og dejligt hjem kan de være ved os :)

Elsker dyr og hader at se dem lide og have det dårligt

Kommentar
Fra : akle

Dato : 12-07-07 20:40

Intet spørgsmål? - men det gør ikke noget, - for dette var i sandhed en DEJLIG HISTORIE!

TILLYKKE med den lille ny!

MVH Akle

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 12-07-07 22:08

Nej det var mere for at dele dette dejlige med nogle andre dyreglade mennesker

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 12-07-07 22:27

hej bublebee
dejligt der findes mennesker som jer, og et stort tillykke den den lille killing for at den har fundet sig sådan en " sød slave " der oven ikøbet og giver den en storesøster og et hjem at være i ja hvad mere kan man forlange DEJLIG HISTORIE

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : myes

Dato : 13-07-07 13:12

Vil jeg da også lige kommenterer

det er super dejligt med mennesker som jer, som kan finde plads i jeres hjem og hjerter til at tage den lille ind.
Det er en rigtig solstråle historie som vi er mange der har fået et smil på læberne af.
Tak for den dejlige beretning og held og lykke med den.
Må den bringe jer meget lys og glæde.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 13-07-07 13:32

Den bringer meget glæde og morskab. Den faldt til fra 1 dag vi havde hende hjemme. Hun leger hele tiden og er fuld af ulykker :) det er godt med et godt grin ind imellem.

Hun finder på mange tossede ting, og er lidt skør.

Hun går endda med i bad ;)

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 13-07-07 13:35

ÅHH det er dejligt at høre, flere af den slags solskinshistorier, det gør en så GLAD

jeg vil ønske dig held og lykke med hende og må hun hærge i dit hjem i mange år

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-07 13:17

Citat
- Ubesvarede 3
- Besvarede 78
- Annullerede 50
- Slettede 2
Ialt 133

Det var ligegodt grov.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 15-07-07 11:42

hvad er lige godt grov ? det var slet ikke det dette gik ud på, ville bare dele min historie med nogle !!!

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 27-08-07 16:03

Tak for svaret dova.

Misserne herhjemme enes nu fint, selvom den lille har det med at drille den store lidt - men så bliver hun bare sat på plads hehe.

Så det er super. Hun er også begyndt at komme lidt ud ind imellem.