/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Kender i Nogle??
Fra : Birgitte1986
Vist : 596 gange
50 point
Dato : 05-07-07 13:19

Jeg ville hører om I kender nogle gode steder hvor man kan få passet sine hunde når man skal på ferie... Jeg bor i Brøndbyøster....

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 05-07-07 13:26

Prøv selv at google dig frem til hunde pensionerne evt. skriv et post nummer i det område du kunne forstille dig du vil køre til. Der ligger flere gode på Midt Sjælland omkring Næstved, Køge, Faxe kanten.
Eller gå ind og åbne en tidligere tråd der var her i går om det samme emne, der er links til nogle pensioner, hvis du ikke kan hitte det du søger.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-07-07 14:11

http://www.dyrehotelletevigglad.dk/

---den henviste du vist til i den tidligere tråd, bevi54..
Jeg kikkede på den og syntes, den så så god ud, så jeg har gemt linket.
Forhåbentlig får jeg aldrig brug for en pension, men hvis nu der skulle ske et eller andet, så ville jeg nok kikke en gang til på den..

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 05-07-07 14:22

ja det gjorde jeg ud fra personlig kendskab til ejeren og træneren af stedet.

Men tak for at du lige gentager det.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : Birgitte1986

Dato : 05-07-07 14:55

Jeg har prøvet men synes ikke der kommer noget frem...

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 05-07-07 15:06

http://www.vallodyrepension.dk/
søg dyrepension og indkreds det med et post nummer.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 05-07-07 15:16

http://www.degulesider.dk/vbw/kategori/Hunde_00025057.html

så er der frit slag.

Jeg kender ikke så meget til kvaliteten for jeg bruger det ikke til mine hunde.
God jagt på det bedste sted for dig.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : eisner

Dato : 05-07-07 15:23

Jeg kan anbefale:
Kennel Vestegnen v/Kurt Sørensen

Lillemosevej 17, Stærkende

DK - 2640 Hedehusene

Tlf. nr. (00 45) 46 13 77 88

Mobil (00 45) 40 21 03 83

Som jeg selv benytter når jeg har behovet.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 05-07-07 15:26
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-07-07 15:35

Det er ikke sikkert, at det giver noget med indtastet postnummer på "de gule sider".

Søg i stedet på "hundepension" og lad adressevinduet stå tomt.
Så kommer alle forslag fra Danmark.

Og dem kan man så sortere efter postnummer i stedet for alfabetisk..

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 05-07-07 15:40

ja eller afkryds feltet til venstre for Sjælland på de gule side
dyrepensioner eller hundepensioner begge dele giver en pension, så kan det skæres ned til hunde og så er mængden bare større.

post numre bruger jeg på google sammen med dyrepensioner eller hundepensioner så får jeg hjemmesider der oplyser deres adresser på deres hjemmesider.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : bfksorte

Dato : 05-07-07 23:05

Jeg har brugt hundepensionen Vejlegaarden med meget godt resultat og har således booket der i min ferie i december. Min cairn Sorte var bare så glad og veltipas, da jeg hendetede hende efter en uge.

Kommentar
Fra : Birgitte1986

Dato : 06-07-07 16:59

Har I nogle telefonnr. på de forskellige??? Altså dem I har nævnt???

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 06-07-07 17:03

Vejlegårdens Hunde og Kattepension
V/ Lonni Andersen
Jungshøjvej 18
2760 Måløv

Telefon: 44 97 59 14
Fax: 44 97 62 20
email: info@vejlegaarden.dk
www: www.vejlegaarden.dk

tryk på linket og se under kontakt
Mvh Bevi54