/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
kvindesprøjt
Fra : tobias20
Vist : 2480 gange
70 point
Dato : 04-07-07 20:23

Jeg har set i en pornofilm, at tøser kan sprøjte ud af fissen. Er det sandt, eller har de sprøjtet noget op i fissen på forhånd?
Hvis det er sandt, er det så tis der kommer ud?
Hvordan får man så en pige til at gøre det?

Mvh Tobias

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 04-07-07 20:27

det er ganske vist og det er ikke tis. det er ikke alle piger der kan det og det er ikke noget man bare får dem til. det kræver lidt teknik og tålmodighed og så lykkes det måske alligevel ikke.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-07-07 20:32

Citat
Kvindelig ejakulation er et velkendt fænomen og når man søger oplysninger rundt omkring så anslås det at mellem 10 og 40 % af alle kvinder oplever at udstøde væske i forbindelse med orgasmen. I nogen tilfælde er det urin og i andre tilfælde er det ikke urin. Der er lavet flere undersøgelser af dette hyggelige fænomen - ja man skulle have været grundforsker - og er indtil videre kommet frem til at der er tale om et prostatalignede sekret udskilt fra Skenes kirtler. Det der altid har undret forskerne er hvordan disse små kirtler kan udskille så store mængder væske som der nogen gange er tale om - hvordan det sker er ikke afklaret - så der er stadig vigtig forskning der skal udføres . Den engelsksprogede side The-clitoris.com har mange oplysninger, billeder med mere. På dansk er den mest grundige bog om emnet Josephine Lowndes Sevely: Evas hemmeligheder, Samleren 1988.

Kilde: http://www.psykeogsex.dk/ejakulationK01.htm

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-07-07 20:34

NB: Der er mere omkring emnet på http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200684.htm
samt
http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=kvindelig+ejakulation&spell=1
Håber du finder svar på dine spørgsmål igennem de henviste link(s)

Kommentar
Fra : tobias20

Dato : 04-07-07 20:38

Tak for de foreløbelige svar. Er der nogle der ved hvordan man får kvinden til at gøre det, og evt. et filmklip

Mvh Tobias

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-07-07 20:46

Tobias... det er ikke bare noget man kan få kvinder til, og du kan ikke gøre alverdens for at fremprovokere det. Gennemse nu de link som er på mit tidligere link fra en søgning på Google

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-07-07 20:48

NB: Hvis dit engelsk er OK, så kan du også gennemse: http://www.google.dk/search?hl=da&q=female+ejaculation&meta=

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-07-07 20:54

UK: http://www.babeland.com/sexinfo/howto/female-ejaculate
DK: http://www.babesline.dk/news/show.asp?id=4164
og så må du ellers selv i gang med at søge/gennemlæse.
Hvad angår "at se det" via nettet, så er der da et par link på de to Google søgninger, men jeg anbefaler absolut ikke at besøge sex-sider, da de fleste inficere din computer med diverse snavs.
Resten er op til dig

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 04-07-07 21:51

Alle kan lære det og det foregår ved stimulation af G-punktet samt at kvinden lærer at se bort fra følelsen af at hun skal tisse.

Det er faktisk den sidste del af øvelsen der er den sværeste.

Men absolut en prægtig oplevelse at have sammen

VH

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-07-07 22:58

Jeg kan se at du er 20, så du må godt få en guide.
http://www.sexraadgivningen.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=47&Itemid=70
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 04-07-07 23:10
Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 05-07-07 08:15

Hejsa! Det er rigtigt at g-punktet skal stimuleres, men også i området lige inden man når det. Og man kan ikke"nøjes" med at nulre stille på stedet, der skal lidt "kræfter" til, så at sige, hehe!
Men som før nævnt i tråden, skal pigen overkomme sin frygt for at tisse, da det føles ligesådan... Men held og lykke med projektet, hvis du da kan få kæresten med på ideen, da det godt kan tage rigtig lang tid at lære (hvis man kan kalde det sådan

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 11-07-07 14:17

De får det bedste resultat hvis det eri røven.

Kommentar
Fra : fornymig

Dato : 16-08-07 12:50

Hey hey, vil lige tilføje til denne samtale at man skal gå ind under YONI massage..
Det er intim massage på hunkønnet, og derved at det lettere at få den til en sprøjteorgasme...
Ihvertfald i de flestes tilfælle..
Men kræver øvelse og teknik...
Goggle Yoni massage og læs - God fornøjelse ;)

Kommentar
Fra : nordjyden66

Dato : 02-09-07 19:30

Hejsa jeg ved at www.scor.dk har en loge, som omhandler sprøjteorgasmer, og hvor der bliver afholdt kurser med mellemrum.