/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Temp.Internet Files
Fra : hadago
Vist : 354 gange
20 point
Dato : 04-07-07 16:59

Hjælp!!! Hvad har jeg dog gjort galt.
Jeg var inde i Temp.Int.Files for at tømme mappen. Det var første gang,jeg prøvede det, og der var godt nok mange!!!! Men pludselig var det slut med at tømme resten, og jeg fik beskeden: "Instruktion ved 0x7c9111e0 refererede hukommelse ved 0x0000006a. Hukommelsen kunne ikke "read"".
Jeg kunne så klikke på"annuller" for at udføre fejlfinding i programmet, men så lukkede det hele bare ned -øv!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-07-07 17:02

Du går bare derind igen.....

Der var nok for mange til at den kunne håndtere dem alle på en gang.....

Har den slet ikke slettet noget - så tag dem lidt i "småbidder"

Kommentar
Fra : hadago

Dato : 04-07-07 17:09

jeg har prøvet at være derinden flere gange, også efer at have genstartet pc'en, men jeg får tomt lysegråt vindue med den samme besked hver gang

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-07-07 17:09

Formentlig en tempfil der er for "lang". Prøv at køre en chkdsk. Gå i Start -> Kør skriv chkdsk /f /r (husk mellemrummene) klik ok. Når du får at vide, at drevet ikke kan låses, så tast j og tryk på <enter> Når du genstarter maskinen, så kører chkdsk. Den kan tage lang tid.

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 04-07-07 19:10

du skal ikke ind i mappen for at slette filerne. Du skal blot højreklikke på dit explore icon - internetegenskaber og vælg "slet filer" under midlertidige internetfiler og så kører det helt ad sig selv :)