/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Den fedeste mobil P.T
Fra : dordi
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 04-07-07 12:59

Jeg kan ikke finde rundt i junglen af mobiler, syntes måske også de er lidt kedelige fortiden.

Så hvad syntes du er den fedeste mobil???

Og er der evt nogle mobiler med "push-up funktion" for tiden som er ok???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-07-07 13:11

Citat
Jeg kan ikke finde rundt i junglen af mobiler, syntes måske også de er lidt kedelige fortiden.
Så hvad syntes du er den [B]fedeste[/B] mobil???

Det er derfor du ikke kan finde rundt...

Bare vælg den der passer til dit behov.....

Citat
Og er der evt nogle mobiler med "push-up funktion" for tiden som er ok???

De er alle OK - hvis de bliver behandlet ordentligt....

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 04-07-07 13:13

Hej
jeg har selv brugt mange mobiler men jeg synes. Sony ericsson w800i er den bedste.
den er med orange og hvid farve.
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 04-07-07 13:40

N95 har ingen konkuranter i øjeblikket.

Det er en rigtig fed telefon. Den har dog haft sine sygdomme med den slider. Men med dem der ankommer i butikkerne nu skulle det være fikset.

Hvorfor jeg synes N95 er den fedeste:

Super kamera
At kunne sætte den direkte til dit tv og se video optagelse. Eller spille for den sags skyld.
Wlan.
Med truphone installeret har du gratis ip telfoni resten af året. (Gælder ikke mobil)

Kan du undvære GPS og super kamera. vil jeg anbefale Nokia E65 som er rigtig fed også.

Savner du alligevel et godt kamera kan Nokia N73 også anbefales.

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 04-07-07 19:15

Hmm.. jeg syntes bestemt at HTC 710 ser meget spændende ud.

Kommentar
Fra : Knulle

Dato : 06-07-07 00:13

Jeg har lige stået i samme problem, men mit valg faldt på Sony Ericsson K810i. Det er simpelthen den bedste telefon jeg nogensinde har haft. Den kan holde strøm ekstremt lang tid selvom jeg bruger den rigtig meget. Og så har den så godt et kamera jeg slet ikke behøver det digitale kamera mere. Derudover har den alle de features der er brug for og mere til

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 14-07-07 22:38

Har du fundet dig en ny mobil???