/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Billig tagpap?
Fra : cristian2
Vist : 4449 gange
20 point
Dato : 30-06-07 19:52

Jeg skal have svejset tagpap på et gammel sommerhus.
Hvor køber man pappet billigt?
Skal man gå på nettet og købe i Polen eller lignende?

Kommentar
Fra : me67

Dato : 30-06-07 20:02

Kigger lige med her.

Skal nemlig have taget på legehuset beklædt med pap (gerne billigt)....

Venligst ME67

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 30-06-07 21:53

Hvis det bare er til et legehus, så kig i den blå avis eller qxl om nogen sælger en rest.

men ellers start med en simpel søgning som denne http://www.google.com/search?hl=da&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&rlz=1I7GGLR&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=tagpap&spell=1

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-07-07 09:19

Bauhaus har tagpap til rimelige priser.
Men husk når du sammenligner...................der er forskellige typer og kvaliteter.

På et legehus kan man godt lægge svejsepap (overpap) direkte på og bruge en kraftig varmeblæser/hårtørrer.

Kommentar
Fra : journey

Dato : 02-07-07 15:17

Hej cristian2

Jeg kender en tagdækker der er gået på efterløn, han kan hjælpe dig med en vennetjeneste, hvis du er interesseret, han bor på sjælland.

Mvh. journey