/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Tips til ferie i New York
Fra : Kanik
Vist : 732 gange
40 point
Dato : 30-06-07 08:12

Hej. Jeg skal til New York her til sommer.
Har du nogle gode forslag til, hvad jeg skal se, udover de "sædvanlige" ting, der står i rejsebøgerne? Gode loppemarkeder, et specielt galleri, en legetøjsbutik eller noget helt 7´ende.. Kun fantasien sætter grænser.
På forhånd tak og hej fra
Kandu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-07 09:52

Med mindre du skal holde ferie i ½ år er der kun tid til de "sædvanlige" ting som du så rigtigt ser i rejsebøger....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-07 09:54

Kan da lige sige at vi har været der 3 gange og endnu aldrig nået meget mere end de "sædvanlige" ting, hvis der også skal være tid til at slappe af.....

Accepteret svar
Fra : WakinyanKiza

Modtaget 40 point
Dato : 30-06-07 10:31

Jeg kan foreslå dig at tage et par dage hvor i IKKE besøger de sædvanlige steder, men i stedet sætter hele dagen af til at udforske på egen hånd. På den måde finder i små spændende forretninger, gallerier og særbutikker samt oplever en masse spændende mennesker i deres naturlige "habitat"
Dog kan jeg anbefalel at spørge de lokale om hvor de bedste hamburgers købes.... N.Y. er kendt for de største og lækreste hamburgers i verden... prøv det!

Godkendelse af svar
Fra : Kanik

Dato : 30-06-07 11:03

Tak for svaret WakinyanKiza.