/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Vestdjursnet.dk
Fra : vestdjursnet
Vist : 623 gange
120 point
Dato : 30-06-07 00:05

man kan kontakte vestdjursnet.dk enten ved at skrive til bestyrelsen@vestdjursnet.dk eller til mig formanden på formand@vestdjursnet.dk

Mvh.
Formand for vestdjursnet.dk
Lars

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-06-07 07:54

Jo tak
men er det et spørgsmål?
Og hvis jeg bor i skagen, hvad så?
Er dette ikke bare en reklame som
burde sidde på opslagstavlen i den
lokale brugsforening?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 30-06-07 09:35

Kommentar
Fra : vestdjursnet

Dato : 30-06-07 11:07

okay, det beklager jeg, jeg troede at jeg besvarede et andet spørgsmål fra en der skrev her på forumet om kontakt til Vestdjursnet.dk

Sorry.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-06-07 11:08

Reklame - smid det hellere under "Tips", så slipper du for kommentarer om at du overtræder etik, normer og andet godt fra havet her på Kandu
Ellers enig med Teil... og dog - jeg kommer f.eks fra Djursland (Grenaa), så jeg... og andre på Kandu ku' jo ha' interesse... men stadig: Den her bør være til under Tips.
Fortsat go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : vestdjursnet

Dato : 30-06-07 11:12

Kan jeg fyltte det der over, og evt. hvordan gør jeg dette ?

/ Lars

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-06-07 16:22

Du kan ikke flytte det, men skrive det som tip.
Min holdning er bare at lokale reklamer ikke hører
hjemme i New York Times når det handler om
Djursland

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-07-07 01:38

Teil... betragter du Kandu som på størrelse med New York Times
Ohhhh dear

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-07-07 08:21

http://www.nytimes.com/learning/general/onthisday/

Ikke meget den blad har at komme med, se selv.
Kun gamle rester fra fortiden.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-07-07 15:19

Struer Net A/S kan kontaktes her.
http://www.struer.net/default.asp?catID=21
En god ting hvis man ikke bor på djursland.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-07-07 12:15
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-07 12:09

find det spørgsmål du ville lægge ind i og kopier dit indlæg ind der

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-07-07 12:23

vestdjursnet.
Stiller du et spørgsmål her?
Det er nemmerlig meningen med dette forum.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-07 12:28

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Kan jeg fyltte det der over, og evt. hvordan gør jeg dette ?

joooooo der er godt nok et spørgsmål

gentager: find det spørgsmål du ville lægge ind i og kopier dit indlæg ind der

Kommentar
Fra : vestdjursnet

Dato : 09-07-07 12:35

Det var en fejl fra starten, jeg troede at jeg svarede på et andet spørgsmål, jeg beklager.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-07-07 12:39

Ok for det
men hvorfor så give flere points?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-07 12:40

teil hvis du kigger efter kan du se spørger ikke har været aktiv før nu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-07 12:42

begyndervanskeligheder skal vel ikke nedgøres - tvært i mod

http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-07-07 14:30

Jeg vil ikke nedgøre, men undrer mig over hvad vestdjursnet forventer,
efter sin forklaring og flere points til et eller andet svar på noget
som ikke er et spørgsmål.
vestdjursnet er velkommen i klubben, hvor det kan være svært at
begå sig, med typer som teil der benytter alle chancer til at
nedgøre andre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-07 14:36

Citat
typer som teil der benytter alle chancer til at
nedgøre andre.

den burde du have ***** for Teil

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-07-07 14:39

Tak tak, med tårer i øjnene går jeg ud i haven
og slår græs. Spisende histaminpiller til den pollen
som flyver omkring ørene.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-07 14:40

krokodilletårer - pilleforgiftning og - tjahhh - grææææææææd du bare dit ondskabsfulde væsen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-07-07 14:41

ha ha, jeg sladrer til min storebror

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-07 14:42

du go´este - har du sådan en uden han har taget livet af dig ???

Kommentar
Fra : vestdjursnet

Dato : 09-07-07 15:10

Så så i 2 - tal / skriv ordentlig, så kommer der måske noget godt ud af min fejl.

Ha' en go' dag.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-07 15:14

bare drillerier - hvis du vil være fri så accepter det svar der hjælper dig vestdjursnet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-07-07 17:09

http://www.vestdjursnet.dk/
Vi må da vide lidt om vestdjursnet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-07 22:11

Et spørgsmål til vestdjursnet.
Hvor stor er besparelsen ved trådløs forbindelse i forhold
til fastnet, kabel eller lysleder.
Trådløst skaber jo helt andre problemer, bl.a. tæt tåge
kan forstyrre signaler. Der opstår en signalspredning i tågen.
D.v.s. en direkte signal mellem to links kan splittes i mange
retninger.
Plus en dæmpning af signalen. M.m.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-07-07 09:24
Kommentar
Fra : vestdjursnet

Dato : 27-07-07 14:34

Svar til Tell

Det er ret teknisk, men økonomi, jeg har ca. 5 Mbit både ned og op til kr. 100 pr. mdr, det kan TDC sgu ikke leverer )) til den pris.

Vh. Lars