/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
WOW
Fra : takker
Vist : 512 gange
20 point
Dato : 28-06-07 22:19

Jeg har prøvet at spille WOW på et gratis kort i 10 dage på prøve og må indrømmet at jeg er helt bidt af spillet, men pengene er små og spillet dyrt at købe, er der nogen der ved et sted i eller omkring københavn hvor det kan købes på tilbud, evt en internet butik

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-06-07 22:36

Er det det spil der hedder WOW 9 og som er på 6 CD'er.

Kommentar
Fra : takker

Dato : 28-06-07 22:43

ja, det tror jeg

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-06-07 22:57

Så kan du få det spil for jeg bruger det ikke. Jeg har selv fået det.

skriv til mig her:
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=224839
Så kan jeg sende dem til dig.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 29-06-07 09:39

WoW står for World of Warcraft.
Selve wow koster omkring 300 kroner, prøv at tage en tur ned af Falkoner Alle, måske er der nogle der har det til 200...
Husk, at det koster små 100 kr at spille hver måned, hvis du har kreditkort. Gamecards er lidt dyrere.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-06-07 11:36

Der er ingen reaktion fra "takker", så mit tilbud trækkes hermed tilbage, og jeg hopper af tråden.