/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
JOOST WEBTV
Fra : olisys
Vist : 365 gange
40 point
Dato : 27-06-07 11:37

Jeg vil gerne se WEBTV ved at bruge JOOST. For at logge på skal jeg først have en "invite" fra en eksisterende bruger. Kan du sende mig en "invite".
Hilsen Ole

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-06-07 11:45

send en mail til min gmail.com du skal bare sætte mit brugernavn og snabel a foran - så sender jeg en invitasion omgående.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-06-07 11:54

invitasion = Invitation

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-06-07 12:40

Jeg har nu sendt et par stykker til andre brugere på kandu, men er her ikke før i aften - så have tålmodighed hvis I ikke lige hører fra mig.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-06-07 14:48

Takker og bukker for invitationen Bent.
I må desværre undværer mig her på Kandu et par år eller tyve.
Nu skal ses dokumentar fra hele verden !
Fantastisk kvalitet Joost leverer, for noget der koster gratis !
Gambrinus
PS : Husk lige at Joost bruger båndbredde i standby.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-06-07 10:01

Nu burde alle have fået en invitation tilsendt - skulle der være flere der ønsker en, så skriv.

Gambrinus > jamen så tales vi ved om et par år eller 20

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-07-07 10:33

olisys > hva' er det for meget at forlange at du lige melder tilbage om du har modtaget din invite til Joost som jeg sendte den 28-6

Selvtak Gambrinus

//bentjuul