/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Lan-internetforbindelse
Fra : Fust
Vist : 1834 gange
140 point
Dato : 26-06-07 12:17

Jeg har Vista home premium, og skal på nettet via router med en lan-forbindelse. Jeg får meddelelsen: Netværket er ikke identificeret, og spørgsmålet er, hvorfor kan den ikke udføre denne handling?
vh
Fust

Kommentar
Fra : kj

Dato : 26-06-07 13:20

Det har sikker noget med dine TC IP adresser og gøre, sæt din PC ér, til automatisk at fine dine IP adresser.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 26-06-07 13:21

Jeg ved ikke hvordan i VISTA

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-06-07 13:30

I dette spørgsmål skriver jeg, hvordan man sætter/kontrolerer at computeren selv finder IP adresse, det gælder en XP, mon ikke det er noget lignende i Vista: http://www.kandu.dk/Spg106131.aspx#1185808

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-06-07 11:32

Vi mangler et par oplysninger:
Har der været netadgang gennem den router.
Har du indstillet den router.
Hvor langt er du kommet, eller er du ikke begyndt endnu.

Kommentar
Fra : Fust

Dato : 29-06-07 22:19

Jo routeren er ok. Jeg har en anden pc på som virker.
Jeg kan ikke pinge værten og få svar, selvom den skulle være sat rigtigt op.Firewall'en er slået fra. det virker håbløst. Altså IPv4 lokalt og IPv6 begrænset. Hvorfor kan den ikke identificere netværket?
Hvad mon microsoft siger?
vh
Fust

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-07-07 18:29

Jeg havde problemer med at komme på min router i går, e.c foreslog at resette routeren, så kunne jeg og kørte opsætning af router bagefter, med adgangs kode og web kryptering, og kan stadig komme på i dag

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-07-07 19:06

Tillykke O.V.N. - mine råd plejer ellers ikke holde så længe.

Fust - når du kører guiden internet så skal du vælge gennem LAN

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 08-07-07 21:49

Jeg forslår det samme som o.v.n da jeg selv har gjort det samme da jeg fik Vista for at kunne komme på..