/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
pladesmed/ lidt mekaniker søge
Fra : Hemmje
Vist : 464 gange
200 point
Dato : 25-06-07 23:54

hej søger en pladesmed7mekaniker til udskiftning af nogle pladedele (skærmkanter osv) samt skiftning af fjedre og bremser

skriv hvis du kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : ibea

Dato : 26-06-07 11:49

Hej Hemmje.
Hvis du ikke kender en mekaniker/pladesmed privat, så må du gribe fat i din lokale telefonbog.
Kontakt manden - lad ham undersøge din bil - og lad ham vurdere pris - inden du beder ham
udføre arbejdet. Hvis du er i tvivl om han overholder sit tilbud - så lad ham skrive under in-
den påbegyndelsen. Hvis arbejdet er værere end han har antaget, må han tilkalde dig, så
I eventuelt er enige om eventuelle ekstra udgifter.
Good luck.
Hilsen Ibea

Kommentar
Fra : Hemmje

Dato : 26-06-07 19:40

ja men ville gerne se om der var en herinde detg ville tjene lidt ekstra... skal også have skiftet en frontrude

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 26-06-07 22:42

uhhh måneskins arbejde det er ikke godt!!! Prøv i stedet for din lokale mekanikker det giver faktisk også garanti på det!!!

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 27-06-07 00:50

Alle mekanikere (ja skriv bare at det er løgn, men det passer) vil gerne lave lidt sort arbejde...
Bare tag fat i de nærmeste, og spørg om prisen uden regning, og find så den billigste.

Mvh
CiViC