/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
montering af et broderet bille
Fra : goodboy2
Vist : 1007 gange
50 point
Dato : 24-06-07 18:26

Hej Min kone er lige blevet færdig med at brodere et billed og vil gerne
have det rammet ind !!!!
Er der en bestemt måde dette gøres på ????
skal det klistres på pap først eller hvordan gør man det ???
goodboy

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 24-06-07 21:13

Hun kan gå til en fagmand. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men der ligger en glasmand og rammeforretning i Værløse som laver det.

Det koster en sjat penge afhængigt af hvor stort det er. Jeg har selv sat nogle broderier i ramme ved først at stryge vliseline på og klippe det til, men det bliver ikke helt så pænt.

Så hvis det er et billede hun er glad for og vil have det hængende i mange år osv, så gå til en fagmand. Jeg vil tro at dem der sælger rammer kan gøre det.

Ellers er der måske nogle muligheder her
http://mette.joergensen.person.emu.dk/indhold/Undervisning/montering/montering.htm

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 24-06-07 21:16

Ellers ser det også ud til at de kan gøre det i mange hobbyforretninger
http://www.google.dk/search?hl=da&q=montering+af+broderier&meta=