/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skrivebord
Fra : ritter666
Vist : 594 gange
100 point
Dato : 24-06-07 15:59

Jeg kan ikke ændre mine skrivebordsindstillinger. Når jeg går ind under egenskaber og klikker på 'skrivebord' er alt nedtonet undtagen farve skift. Dvs. jeg kan ikke sætte en anden baggrund ind eller på anden måde redigere skrivebordets udseende, som sagt lige med undtagelse af farve. Er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-06-07 16:02

Gå et par dage tilbage til da det virkede.....

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-06-07 16:02

Prøv at scan de pc for virus,
gratis online scan
http://security.symantec.com/sscv6/default.asp?langid=ie&venid=sym

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-06-07 16:07

- Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 13
- Slettede 0
Ialt 15

I mellemtiden kan du jo læse denne

http://www.kandu.dk/faq.aspx#25

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 29-06-07 14:07

Er du logget ind på dit system med administrator rettigheder?

Hvis de rettigheder du er logget ind med ikke medføre at du må ændre din baggrund, så er det jo derfor. Nu ved jeg ikke om det er din personlige computer eller om det måske er på dit arbejde eller skole?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-06-07 19:14

Prøv dette program____retter ALE FEJL OG MANGLER
http://www.helgec.dk/killdisk.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-07 19:23

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-06-07 19:42

ALT kan vel bruges,,,,,,,,,,,

Selv mig, plejer ikke være så lang ti om at svare.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-06-07 19:43

Egentligt meget simpelt__MEN

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-07-07 20:13

DET VIRKEDE åbentbart__ PROGRAMMET altså: