/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
WINDOWS CE
Fra : HenrikBo
Vist : 333 gange
20 point
Dato : 23-06-07 00:38

Vi nogen om jeg kan køre windows 2000 eller bare CE på en dongel eller extern ram, altså helt undgå at bruge en hardisk på min bærbare. Jeg har en meget lille C0mpaque armada, som kunne være fed at have som ekstra computer der booter lyn hurgtigt op.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-06-07 12:03

Hvilken Compaq Armada er det du har.
Jeg har selv et par stykker, så yhvis det er en af dem, kan jeg måske fortælle dig hvad den kan køre med. Dit problem bliver nok USB hastiheden hvis der kun er USB 1

Kørsel på HD
Armada 1530 med 166 Mhz og 64 MB ram (max) kører fint med win 2000.
Armada E 500 med 600 Mhz og 256 MG ram kører fint XP