/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Brændeovns stemning i tv
Fra : gertajensen
Vist : 1005 gange
100 point
Dato : 20-06-07 22:39

Hej..
er der nogle der kan hjælpe mig med en lille sjov ting, jeg har på et tidspunkt haft et video bånd
hvorpå der var indspillet billeder og lyd fra et/en brændeovn/pejs som man så kunne se på sit tv og på den måde få en hyggelig stemning i stuen.. findes der en sådan på dvd, og hvis hvor kan man så købe den... eller måske ligefrem download den fra nettet..
mvh gert...

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 20-06-07 22:46

Jeg har et alternativ til den video: Hæld benzin ud over dit tv og sæt dig over og se på det brænder - så ikke kun billedet og lyden af ild inde i stuen, men også lugten....

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 20-06-07 22:47
Kommentar
Fra : tusneldada

Dato : 20-06-07 22:50
Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-06-07 23:08

Fakta, der så jeg sådan en dvd forleden, til 25.-

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 23:09

Ja - kvickly har dem også.......

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-06-07 12:56

Det er også mulig at hente sådan et "ildsted" for eksempel på Youtube, her et eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=Xico1edJ-Ys omdanne den til dvd og selv brænde dvd, gratis