/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Arbejd hjemmefra
Fra : dordi
Vist : 650 gange
40 point
Dato : 17-06-07 15:21

Har snart læst mange steder om arbejde hjemmefra, tjen lidt ekstra, lav selv din arbejdstid osv osv....
Men hvad er det for noget? hvad skal man lave?
Jeg kunne godt bruge lidt ekstra skejser i de næste 2 mdr, men nogen som kan sige nogle gode steder jeg kan gå ind og kigge???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-07 15:46
Kommentar
Fra : dordi

Dato : 17-06-07 15:50

Ja har jeg selvgølgelig søgt på.... Men kan du ud fra dette læse dig frem til hvad man skal???
Nej du kan pænt ligge dit nummer, adresse, fulde navn, cpr osv osv, så skal de nok kontakte en!

Men prøver igen, hvad er det, hvad skal man??? osv osv osv osv....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-07 15:55

Jeg kan ikke vide hvad du skal og vil.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 17-06-07 16:01

99,9% går ud på at sælge "platprodukter" til folk via telefon (ingen gider at købe det) eller investere i et produkt som du så kan tjene "en million" på

ALT er uden løn - kun fortjeneste hvis du opnår resultater

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 17-06-07 17:54

Det meste af det er pyrmamidespil, som er ulovligt

Godkendelse af svar
Fra : dordi

Dato : 17-06-07 18:15

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-07 18:23

Selv tak....

Det er ikke på den måde man bliver rig