/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
10 Mbit forbindelse
Fra : dr_scooter
Vist : 575 gange
100 point
Dato : 22-01-03 15:15

Hej...

Jeg sidder lige og fundere om, jeg skal skifte til en hurtigere forbindelse...

Jeg har fundet et sted ( http://www.fth-bredbaand.dk/ ) Hvor de tilbyder 10Mbit til 695 kr. om md.
(15000 kr. i oprettelse)

Så ville jeg lige høre, om der er nogen, der kender en billiger løsning!!!

Mvh dr_scooter

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 110 point
Dato : 22-01-03 15:19

Tjek ud hos http://www.dbnet.dk
godt nok 4000kr i oprettelse.
men 295kr pr. md for 10/10Mbit
pr. hustand
er ikke galt

/Steffan

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 22-01-03 15:43

Arrownet leverer forbindelser fra 2-622 Mbit.
Priser er ikke oplyst men der er kontakt info - http://www.arrownet.dk/page.php?erhverv.access.beskrivelse

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : sth77

Dato : 03-03-03 18:19

Ang. dbnet (Dansk Bredbånd) så udbyder de det kun 2 steder indtil videre: Avedøre stationsby, Hvidovre og Lundtoftegade, Kbh.

Det er ellers ærgeligt, for det er alle tiders. Vi har det (bor i Hvidovre) og kan oplyse at prisen nu er faldet til 215,- pr. måned, med mindre man bruger PBS, så falder det til 203,-

Måske kan du tage det op til et beboermøde, og se om der er interesse for det. Det kræver at et vist antal husstande vil tilmelde sig - og at foreningen siger god for det, men det er da et forsøg værd.

Kommentar
Fra : mikker

Dato : 04-07-03 08:44

Dansk bredbånd kræver 100 samtidige tilslutninger
Arrownet ser helst man er 1000 på en gang

- Tror jeg har glemt min tegnebog i min anden jakke...