/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
Afbudsrejser
Fra : Maleje
Vist : 2886 gange
100 point
Dato : 07-06-07 21:10

Hej Alle,

Er der nogen der ved om man kan få en afbudsrejse til USA - Florida i juli? Jeg ved det er nrugt en del med charterrejser i Europa, men er i tvivl om det også gælder til USA.

Det er egentlig kun flybilletten jeg er interesseret i + evt. billeje.

Hvis det er muligt med afbudsrejser eller lign. er det så bare de traditionelle sider man kigger på?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-07 21:48

Principielt kan du godt, men der er jo ikke mange der flyver til USA herfra.....

Så du kommer på lidt af en opgave.....

Kommentar
Fra : Gaskonen

Dato : 07-06-07 22:35

Charter til USA er som regel en del af rejsebureauernes vinterprogram, så der er nok ikke restpladser i juli
Men det er da nemt nok at betillle en fly-billet derover. Og her kan du søge på alle de gængse flybillet udbydere (Travelstart f.x. eller Supersaver).

Go' tur

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 07-06-07 23:38

Tjek evt. den Blå Avis, der er der en del "afbudsrejser". Det er selvfølgeligt lidt tilfældigt, om der er en lige til der, hvor du gerne vil hen, men det er da et forsøg værd.

God tur - hvis ellers du kommer afsted.

Accepteret svar
Fra : lally

Modtaget 100 point
Dato : 07-06-07 23:43

Hej Maleje.

Du kan ringe til Vejle Rejser, der kan du få den billigste billet fly billet over Atlanten.
Hvad ang. bil kan de også klare det der, det er en god ide med bil forsikringen herfra.

Har selv været der i 1999 Aug/ Sep. Der er masse af moteller der over.så det er ikke noget problem at finde et sted at bo.

hilsen Lally

Kommentar
Fra : zyberchief

Dato : 08-06-07 00:49

De jeg skulle til New Zealand i november, snakkede en ven om, at han måske ville med på en afbudsrejse... men da jeg ringede til mit rejseselskab, fik jeg at vide, at disse lange rejser var umulige at få som afbudsrejser...

Det ER nok i princippet muligt; men jeg tror også, at du skal være uhyrlig heldig!

Det håber jeg da, du er... god rejse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-07 10:22

Uanset hvilket rejseselskab du vælger, skal de jo alle booke de samme steder.....

Der er altså ikke mange selskaber der flyver til USA (danske vist kun SAS).....

Så AFBUDSREJSE

Billigt til USA - se det er en anden historie

Kommentar
Fra : Keyserz

Dato : 08-06-07 15:59

Jeg ville bruge flyrejsen.dk eller kelkoo.dk

De er skide gode

Godkendelse af svar
Fra : Maleje

Dato : 10-06-07 17:25

Tak for svaret lally.

Kommentar
Fra : lally

Dato : 10-06-07 20:45

Hej Maleje.

Det var så lidt.

Vi var derover i 4 uger 2 voksen og en dreng på 13 år. Brugte 4500 kr pr uge pr person.
Denne pris er med flybilet og bil leje.

Hilsen Lally

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 23-03-09 21:30

hej - vi skal selv snart til USA - (flyver fra Kastrup) og synes selv vi var heldige på www.continentalairlines.com

vi skal til Florida - og flyver Kastrup - Newark - Florida. 3500 pr. person tur/retur.

Man må da sige at Kastrup - Newark er meget direkte til USA. Så kan man jo tage videre - nord, syd eller vest derfra.

Blot en idé.