/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Reklame metoder?
Fra : Douink
Vist : 1205 gange
100 point
Dato : 07-06-07 12:26

Hej
Jeg har en brolægger firma. vi er ny opstartet og jeg vil gerne i kontakt med nogle andlægsgartner. Hvad gør jeg lige for at komme ud til dem og blive en af dem de ikke bare kaster i skraldespanden når jeg sender dem en reklame? laver jeg et vesitkort og leminere den? Vil gerne have ham til at gemme mig og så tage mig op når han mangle en brolægger? nogle forslag?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-07 13:34

Besøg dem.....

Det virker bedre end reklamer.....

Til gengæld skulle du gerne behandle dem bedre end du gør ved dine spørgsmål........

Dem deltager du overhovedet ikke i.....

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 07-06-07 13:49

Hej

((Til: refi: Jeg ved ikke hvad du mener med, at jeg ikke deltager i mine spørgsmål. er der noget ved kandu jeg har misforstået? Jeg vil meget gerne have den uddybet lidt.
Forstår ikke helt hvordan du forbinder et spørgsmål på kandu med kundebehandling. Og så tilbage til tråden.))

Jeg kan godt følge dig i det med at tage ud og besøge dem. men en gartner er næsten umulig at træffe hjemme på en fast adresse. Men jeg har tænkt på, om jeg skal lavet et brev og så vedhæfte et lamineret vesitkort som de kan smide i en skuffe. men ved der ikke rigtig.

Med Venlig Hilsen

// Douink

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-07 14:22

Citat
Jeg ved ikke hvad du mener med, at jeg ikke deltager i mine spørgsmål

Du har overhovedet ikke kommenteret nogen af de spørgsmål du har åbne...

Halvdelen af dine spørgsmål er lukket af Kandu (det bliver de eftyer 3 mdr.)

Der er trods alt mennesker der bruger tid på at besvare dine spørgsmål....

Uanset om du kan bruge svaret kan du da kommentere det eller lukke spørgsmålet NÅR det er besvaret....

Det er såmænd blot det jeg mener...

- Ubesvarede 4
- Besvarede 12
- Annullerede 19
- Slettede 4
Ialt 39

Citat
om jeg skal lavet et brev og så vedhæfte et lamineret vesitkort som de kan smide i en skuffe

Så hellere en kalender eller andet man bruger i hverdagen.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-06-07 14:52

Citat
men en gartner er næsten umulig at træffe hjemme på en fast adresse.

Er en gartner det eneste du kan tænke dig som kunde.
Tag en kold øl, det vil jeg. Skål

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 08-06-07 12:23

Citat
Er en gartner det eneste du kan tænke dig som kunde.

Hej Teli.
Jeg tænker ikke kun på gartner. men har taget det til eksemplet her.

Hej refi.
Hvis jeg ikke får svaret på det spørgsmål jeg har stillet her inde, så lader jeg tråden stå til jeg får et. Er det unormalt.
Nice du lige paster det ind i mit spørgsmål.
Tak for tippet med kalænderen. det vil jeg overveje når der kommer lidt flere penge i firmaet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-07 12:59

Citat
Hvis jeg ikke får svaret på det spørgsmål jeg har stillet her inde, så lader jeg tråden stå til jeg får et. Er det unormalt.

Ikke for alle - men det gør jo at Kandu annulerer det efter 3 mdr....

Har du ikke fået brugbart svar inden 3. mdr. får du det nok aldrig - eller rettere sagt KAN du ikke få det - for så bliver det annuleret...

Så vel hellere glæde en af dem der har brugt tid på dig og lukke det INDEN de 3. mdr. er gået...

Men det var nu mere det at du SLET IKKE deltager i dine spørgsmål (det gør du dog her) - så vil det jo gå i stå....

Citat
Nice du lige paster det ind i mit spørgsmål.

Det er oplysninger ALLE kan se

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 09-06-07 02:28

Hvis der er en her der magter at komme tilbage til min tråd, så får han mine 100 points for indsatsen.

MVH
// Douink

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-06-07 08:46

Citat
Hvis der er en her der magter at komme tilbage til min tråd

Hvilken tråd.... ?????

Er det denne du mener....

Accepteret svar
Fra : niklasandersen

Modtaget 100 point
Dato : 10-06-07 20:59

Det bedste du kan gøre at at lave en aftale med en dem som du ønsker at arbejde sammen med. aftal et møde hvor du fortælle om dine ideer og samtidig viser nogle eksempler på noget af det brolægger arbejde som du har lavet. Find en fornuftig pris, hvor du tjerne det som du skal. Men også sådan at dem du vil samarbejde med har muligheden for at lave en lille fortjenste på at bruge dig som 'underleverandør'. Husk at være realistisk med priserne og indrøm hvis der er perioder hvor du ikke kan tage mere arbejde ind. IKKE lave et urealistik høj tilbud, som kommer man hurtigt bagerste i køen, når der bliver lav konjuktur i byggebranchen.

håber at dette kan hjælpe.

ps. husk at komme til aftalt tid og hold tidsfristerne, det alfa omega for at få nogle god samarbejdspartnere.

Godkendelse af svar
Fra : Douink

Dato : 10-06-07 22:12

1000 Tak niklasandersen.
Det var mange godt råd i et svar. Jeg vil tage dem til mig hver og en.
Tak for din seriøsitet, den vil jeg prøve om jeg kan gøre efter.
Endnu en gang 1000 tak niklasandersen