/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Forslag Til Kundekontakt
Fra : Douink
Vist : 1071 gange
100 point
Dato : 07-06-07 12:20

Hej
Jeg er nyopstartet som brolægger. Jeg ku godt tanke mig nogle forslag til hvordan jeg går ud og får kontakt til kunderne, såvel private som erhverv.
Jeg har selv en ide med lokalavisen, men har hørt det ikke giver så meget pote. har du nogle forslag så skriv endelig. Et andede forslag er at kontakte en masse andlægsgartner, men hvad sender jeg lige til dem for at de husker mig?
Hvis du har forslag til billige reklame metoder må du også meget gerne skrive det.

Med Venlig Hilsen

// Douink

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 07-06-07 13:07

Citat
men har hørt det ikke giver så meget pote.

Det kommer vel an på.
Annonce, udførelse, blikfang.
Lav nogle reklamesider selv, smid i villakvarterernes postkasser.
Spred muntlig reklame.
Ring på hvor du ser behov for en hjælpende hånd, gid et tilbud.
Pres ikke på, lad dem vide du er der. Så kommer kunderne.
Jeg ser store muligheder i den branche.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-06-07 13:10

Din kommune kunne i travle tider bruge dit firma.
Den slags sker.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-06-07 13:12

Entreprenørvirksomheder kan også tænkes til
mindre opgaver, mindre for dem men gode jobs til dig.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 07-06-07 21:05

Få lokalaviserne til at skrive at du har startet et nyt firma.
Min erfaring er at de meget gerne vil skrive, især hvis du kan fortælle en eller anden historie.
Din oldefar var stenhugger og på sit dødsleje kaldte han sine sønner til sig fordi han ønskede at mindst en ville gå i hans fordspor, men alle svigtede ham. men nu vil du opfylde hans ønske.

Eller:
Du har altid været glad for at arbejde med grus og sten. Allerede som barn vandt du konkurencer ved Vesterhavet i at bygge sandborge.

For resten er du klar over at der på Fyn et en der laver en maskine til af afrette underlag for fliser.
Han var med i "Danmarks bedste Ide" på TV 2.

Bjørn

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 08-06-07 12:32

Hej Teli

Tak for de mange godt råd. der var nogle nye ind i mellem. det var kanon, tak for dine forslag. Har du flere?
Citat
Jeg ser store muligheder i den branche.

:)
Citat
For resten er du klar over at der på Fyn et en der laver en maskine til af afrette underlag for fliser.
Han var med i "Danmarks bedste Ide" på TV 2.

Hej Bjørn. Jeg så det ikke. men ku være man skulle oprette sig på deres side og se programmet igen :) Tak for rådet.

Inden ugen af omme deler jeg lige pointene ud. men lader lige tråden stå til lidt flere gode råd.

MVH
// Douink

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-06-07 13:09

Ja håndværkere plejer at hjælpe hinanden med
tip om nye jobs.
Sørg for god kontakt til alle håndværkere.
Du anbefaler dem og vice versa.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 08-06-07 21:52

Douink
Jeg har en kuglepen med hjemmesideadressen og et telefon nummer.
Det er aldrig lykkedes for mig at åbne siden, måske kan du.
Prøv: www.M.S.H.Maskin.dk
Telefonnummeret er: 23 30 62 91

Hvis du kommer igennem så hils fra Bjørn

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 08-06-07 21:55

Douink

Jeg har lige prøvet igen, men adressen virker ikke. Det er mærkeligt for jeg har fået kuglepenne direkte fra opfinderen.

Bjørn

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-06-07 22:55

http://www.mshmaskin.dk/
Er det denne?

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 09-06-07 02:16

Citat
http://www.mshmaskin.dk/
Er det denne?

LOL det var vist den ja
Det ser meget smart ud.. men når man ikke og smadre ryggen ingen man har fået alle de stativer stillet op?
Citat
Sørg for god kontakt til alle håndværkere.
Du anbefaler dem og vice versa.

1000 tak Teil. den vil jeg huske

Tak for alle gode råd. Jeg kan ikke dele over i 2. så bliver nød til at vælge den med flest gode råd. Kanon tak til jer begge!

Skriv endelig flere her hvis i skulle komme i tanke om nogle

MVH
// Douink

Godkendelse af svar
Fra : Douink

Dato : 09-06-07 02:19

Tak for svaret Teil. Du styrer
Også dig Bjørn

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 09-06-07 12:04

Ja det var den rigtige hjemmeside.
På kuglepennen er der punktummer, men dem skal man altså glemme.

Manden der har opfundet systmet påstår at det kan opstilles på frm minutter.

Bjørn