/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Nummeroplysning: Krak og DGS
Fra : nyfigen
Vist : 709 gange
100 point
Dato : 23-05-07 10:20

Når jeg slår mit navn op på Krak vises kun mit mobilnummer.
Når jeg slår mit navn op på De Gule Sider vises både mit fastnetnummer og mit mobilnummer.

Det kan oplyses at fastnetabbonementet er i min konens navn så jeg betaler "en formue" til TDC-forlag for også at stå i telefonbogen.

Er der noget jeg kan gøre for også at få mit fastnetnummer vist på Krak?

Mvh nyfigen

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 23-05-07 10:23

Du kan da ringe til Krak og be' om at komme med i bogen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-07 10:24
Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-05-07 10:32

Citat
Det kan oplyses at fastnetabbonementet er i min konens navn

Hvad så hvis du slår konens navn op...... ??????

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 23-05-07 12:53

Når du er inde på Krak, og ser dit telf. nummer, vil du se at der til venstre for oplysningerne står: Ret
Så du skal trykker der for at rette oplysningerne (Du skal have en gyldig mailadresse)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : lham

Dato : 23-05-07 18:26

Findes der ikke en "side " hvor man kan få " alt" ( bortset fra valgt hemmeligt nr ) atså fastnet nr /mobilos nr / og Email adresse -det ville saftsususemig være tidsbesparende

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-05-07 21:04

iham: Nææ, det er der mange grunde til, bl.a. er der da mange der ikke vil "slynge" sin e-mailadresse ud. Men er du ligeglad såå kan den jo "høstes" og sælges, der er mange spamfirmaer der godt vil give et par kr. for den.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : nyfigen

Dato : 23-05-07 21:27

Tak for svaret pallebhansen.